کد خبر: ۴۰۴۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

این بازی حکم ۶ امتیاز را برای ما داشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی بسیار مشکلی بود و حکم دیداری ۶ امتیاز را داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی  پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار مشکلی بود و حکم دیداری 6 امتیاز را داشت، می‌دانستیم تیم سرسختی در مقابل ما قرار دارد و در ضدحمله تیم بسیار خوبی است، اما به آن ها فرصت ندادیم و در تک موقعیت‌ها به تیم حریف گل زدیم، از بازیکنان تیمم راضی هستم و امیدوارم روند پیروزی‌های ما ادامه یابد.

وی با حالتی طنز در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه از حالت چهره شما مشخص است این دیدار بسیار پرفشار بوده، افزود: لیگ بسیار سخت پرفشاری را داریم و هر هفته بر روی همه مربیان فشار بسیاری وجود دارد، شاید مردم یکبار فشار قبر تحمل می‌کنند اما مربیان در لیگ هر هفته این فشار را در بازی‌های بسیار سخت تحمل می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تیمش در خط دفاعی و حق‌وردی خاطرنشان کرد: روی ساختار دفاعی بسیار کار کرده‌ایم، ساختار دفاعی خوبی داریم و 4 تا دفاع وسط جوان و خوبی داریم، حق‌وردی نیز مانند دیگر بازیکنان خوب بود، البته اشتباهاتی پیش می‌آید اما سعی ما این است که به همه بازیکنان بازی دهیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که نتایج ذوب‌آهن در این فصل افت و خیز بسیاری دارد، تصریح کرد: ما کار خود را انجام می دهیم، بازیکنان مطرح ما جدا شده و حدادی‌فر غایب بزرگ تیم است، جوانان ما در حال تلاش هستند و امیدواریم با این تلاشی که دارند نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی درباره صحبت‌های مربی تیم خوزستانی و تمجید وی از رجب‌زاده بیان کرد: درباره صحبت‌های مربی حریف اظهار نظری ندارم و احترام خاصی برای این تیم قائل هستیم، رجب زاده نیز نیاز به تعریف من ندارد و سال‌هاست در فوتبال بازی می‌کند و بسیار موثر است اما در بازی امروز ما یک تیم بودیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین