کد خبر: ۴۰۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۸:۲۵

تاکید جبهه پیرامون خط امام و رهبری بر مقابله با قدرت های جهانی

آفتاب‌‌نیوز : 1- آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بحمدالله به جهان اسلام صادر و امروز پیروزی‌های پی در پی نصیب مسلمانان در اقضی نقاط جهان می شود.
2- موج بیداری در میان مسلمانان، حساسیت آنها را نسبت به دفاع از ارزش های اسلامی بالا برده و دفاع از منافع ملت های مسلمان به یک وظیفه و عرق دینی تبدیل شده است..
3- برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای حق مسلم و قانونی ملت ایران و دیگر ملت های جهان است که با برخورد زورگویانه و تبعیض آمیز از سوی قلدران و مستکبران جهانی امروز این حق مسلم ملت ایران با مانع مواجه شده است.
4- به دولت‌های غربی که در راه احقاق ملت ایران در برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته‌ای مانع تراشی می کنند هشدار می دهیم که از تنگنا قرار دادن جمهوری اسلامی ایران هیچ نفعی عاید آنها نخواهد شد و این گونه رفتارها ملت ایران را در احقاق حق خود مصمم تر می سازد.
5- رویکرد آینده جهان عدالت طلبی است و لذا قدرت‌های استکباری نخواهند توانست اراده خود را بر ملت ها تحمیل و مانع پیشرفت ملت های مستقل شوند.
6- جبهه پیروان خط امام و رهبری آحاد مردم ایران را برای حضور گسترده و فعال در راهپیمایی 22 بهمن و مراسم عزاداری حسینی با هدف خنثی سازی توطئه های دشمنان که با تهدید می خواهند مانع از رشد و پیشرفت کشور شوند دعوت می نماید.
7- جبهه پیروان خط امام و رهبری قاطعانه از مواضع دولت جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی نسبت به شروع تحقیقات هسته ای و غنی سازی و تعلیق اجرای پروتکل الحاقی حمایت کرده و خواستار تسریع دولت و کارشناسان در جبران عقب ماندگی کشور در دستیابی به این فناوری و تامین نیازهای کشور می باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین