کد خبر: ۴۰۵۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

افشای جزئیات تازه دربارۀ حمله داعش به کرکوک

شورای امنیتی منطقه کردستان عراق با انتشار جزئیات تازه‌ای از حمله اخیر گروه تروریستی داعش به شهر کرکوک اعلام کرد: 200 نفر از عناصر داعش به همراه هسته پنهان این گروه حمله به کرکوک را اجرا کردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سایت السومریه نیوز، شورای امنیتی منطقه کردستان عراق در بیانیه خود آورده است: تروریست ها اعتراف کردند که حدود 200 نفر از عناصر داعش از مناطق مختلف بخش حویجه به ناحیه بشیر در 25 کیلومتری جنوب کرکوک منتقل شدند و از آنجا پای پیاده به نزدیک روستای العبادات رفتند و سپس با دو خودروی باری به نزدیک شرکت طارق در جنوب کرکوک برده شدند.

به گزارش العالم، این شورا افزود: هسته‌های مخفی داعش با چهار خودرو از نوع "کیا" و چند خودروی دیگر صبح روز جمعه 21 اکتبر، عناصر تروریست را در پوشش گشتی امنیتی در ساعت‌های مختلف به داخل کرکوک منتقل کردند، و آنها سپس حمله خود به تعدادی از محله های شهر و یکی از مقرهای اداری و امنیتی و سیاسی آن را آغاز کردند.

براساس این بیانیه، مردم و نهادهای امنیتی کرکوک به شدت وارد عمل شده و تروریست‌ها را شکست دادند، و نهادهای وابسته به شورای امنیتی کرکوک به محض وقوع درگیری، عناصر هسته های مخفی داعش را که در حمله دست داشتند، دستگیر کردند.
این شورا افزود: عناصر دستگیر شده به مشارکت و نقش خود در حمله اعتراف کردند و تحقیقات از تعداد دیگری از آنها همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین