کد خبر: ۴۰۵۴۹۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

فوتبالیست ایرانی در راه چین +عکس

کاوه رضایی مدعی است که از لیگ چین، دعوتنامه دارد. در تاریخ فوتبال کشورمان ارتباطات زیادی بین فوتبال ایران و لیگ چین وجود داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
رفتن از استقلال در وسط نیم فصل اول، شکل خروج از کشور به هر بهانه ممکن را دارد و هیچ ارزش خاصی برای مهاجم ملی مدعی پیراهن تیم ملی ندارد. 

به هر جهت در تاریخ فوتبال لیگ کشور ما 3 بازیکن در لیگ فوتبال چین بازی کردند. حسن شیر محمدی، در پودانگ که با اختلاف به پایان رسید. رضا شاهرودی در تیم دالیان و بالاخره مرتضی پور علی گنجی در تیم فوتبال تیانچین این 3 مرد بودند؛ اما...

فوتبالیست ایرانی در راه چین +عکس
 
برخی از بازیکنانی که جزو تیم های ایرانی بودند و از آنها خاطره ای در یادها باقی مانده، فعال لیگ کشور چین بوده اند. ولاتکوگرو دانوسکی (بازیکن سال 91 پرسپولیس)، ابراهیم توره، پائولو روبرتو دی کارمو (بازیکنی که با انتقاد مردم و رسانهها از پرسپولیس سال 87 جدا شد)، رینالدو کروز (بازیکن پرویی استقلال)، روبرت ساها (دافع کنار اهل چک پرسپولیس) و... هم سابقه حضور در لیگ چین را دارند. ابراهیم توره که در لیگ ایران بازیکن تیم سپاهان، پرسپولیس و پیکان بوده است، در حال حاضر بازیکن تیم لیائونینگ چین است.
 
به گزارش ورزش سه، اما در سال های گذشته بازیکنان بزرگ زیادی سابقه حضور در لیگ چین را دارند. بازیکنانی نظیر نیکولاس آنلکا، والنسیا، پائولینیو، دامیانو توماسی، جیلاردینو، جونیور بایانو، جکسون مارتینز ، روبینیو، دروگبا، دنیلسون، آساموا ژیان، تیم کاهیل و...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین