کد خبر: ۴۰۵۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶

ابراهیم‌زاده: یک اشتباه کردیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به تیمم افتخار می‌کنم. آنها توان فوتبالی خود را نشان دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
منصور ابراهیم زاده در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر استقلال در جام حذفی گفت: در درجه اول خوشحالم که بعد از مدتها شما خبرنگاران را می بینم. اما درباره بازی بگویم که به تیمم افتخار می کنم. بازیکنانم توان فوتبالی خود را نشان دادند.

او ادامه داد: بر بازی سوار بودیم و در اواخر نیمه دوم می‌توانستیم کار را تمام کنیم. شیوه بازی استقلال را می‌دانستیم. می دانستیم آنها توپ را به کناره می‌برند و روی ضد حمله خطرناکند. به نظرم فقط یک لحظه تمرکز را از دست دادیم. در همه دقایق مسلط بودیم و شکل فوتبال را ما به استقلال دیکته کرده بودیم. بازیکنان ما هم دل بودند و می خواستیم بازی خوبی ارائه دهیم. در آینده امیدوارم بهتر هم شویم و بار دیگر در لیگ برتر باشیم و به آسیا برویم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوالی درباره صعود به لیگ برتر گفت: من شما را به نوعی کارشناس می‌دانم. در لیگ یک کار فیزیکی حرف اول را می‌زند ولی لیگ برتر بحث فنی است. ما برنامه دوساله در مس داریم. می‌خواهیم پشتوانه سازی کنیم و در نیم فصل دوم به دنبال این هستیم تا سازماندهی کنیم و به بالای جدول برسیم.

سرمربی مس در پاسخ به سوالی درباره از دست دادن فرصت از سوی بازیکنانش گفت: خوشحالم از این صحبت می کنید که ما چقدر فراتر از انتظار بودیم. متاسفم که به من گفته اند گزارشگر بازی نکات منفی را دیده است. مسئله‌ای که شما می‌گویید بحث احساسات است. جوان می‌خواهد شکوفا شود. زمان می‌برد تا از این توانایی‌ها استفاده کنیم. ما در طول بازی‌های‌مان تنها یک باخت داده‌ایم و هفت مساوی داشته‌ایم. الان بهتر شده‌ایم و قطعا بهتر هم می‌شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌توانست استقلال را ببرد، گفت: ما از اول که آمدیم با برنامه به دنبال این هدف بودیم. در نیمه دوم ما مسلط بودیم و می‌شد گل بزنیم. ما تا قبل از گلی که خوردیم انواع پاس‌ها را به هم دادیم. متاسفانه در یک صحنه کم تجربگی کردیم و گل خوردیم.

به گزارش ایسنا، وی در پایان افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها با غیرت تلاش کردند. از اینجا همه می‌شنوند که نیاز است که تیم‌ها به شکل های مختلف حمایت شوند. امروز همه متوجه قابلیت‌های ما شدند. این انگیزه‌ها می‌تواند به هر تیمی کمک کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین