کد خبر: ۴۰۵۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های لیگ برتر فوتسال بانوان، لیگ دسته اول فوتبال ساحلی بانوان و آقایان صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های لیگ برتر فوتسال بانوان، لیگ دسته اول فوتبال ساحلی بانوان و آقایان صادر کرد. آرای صادر شده به شرح زیر است:

لیگ برتر فوتسال بانوان:

*دیدار تیم های کویر کرمان و کارای شیراز برگزار و از سوی اسپانسر تیم دختران کویر کرمان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داوران و نماینده فدراسیون رخ داد. این تیم به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*مسابقه تیم های شهرداری تبریز  و بانوان تبریز در حالی برگزار شد که از سوی پریناز تیبا- بازیکن تیم بانوان تبریز تخلفاتی مبنی بر اهانت به تیم مقابل رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداهت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم شهرداری تبری به خاطر رفتار نامناسب بازیکنان و کادر فنی تیم با تیم مقابل، به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

همچنین تیم بانوان تبریز به دلیل رفتار نامناسب بازیکنان و کادر فنی تیم با تیم مقابل، به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

لیگ دسته اول فوتبال ساحلی بانوان:

*مسابقه تیم های زندگی مثبت خزر پوشان وسیمان لامرد برگزار شد. نجمه محمد پور- بازیکن تیم زندگی مثبت خزر پوشان به دلیل اعتراض به داور و اهانت به وی از زمین بازی اخراج شد. وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 500 هزار ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جعفرزاده- مربی تیم زندگی مثبت خزر پوشان مازندران نیز به دلیل اهانت به داور بازی که منجر به اخراجش شد، به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

لیگ دسته اول فوتبال ساحلی آقایان:

علی اصغر زاد- بازیکن تیم کویر اردکان به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد طبق بند 4 ماده 66 به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین