کد خبر: ۴۰۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۴:۴۵
مرکز رسیدگی به امور مساجد:

در برابر هرگونه خرافات و تحريف ايستادگي خواهند كرد.

آفتاب‌‌نیوز :  در اين بيانيه آمده است: شهيدان انقلاب در كربلاي ايران حسين گونه با خدا معامله كردند و سرفرازانه در بزم حضور بر سر سفره‌ي عاشورا و ميهماني اباعبدالله، از دست ساقي ملكوت جام شهادت نوشيدند. ائمه جماعات شهيدي همچون حضرت آيات سعيدي، شاه‌آبادي، نواب، مفتح، غفاري و ساير همرزمانشان به عنوان اسوه و الگويي كه جهادشان الهام بخش و راهشان آگاهي و تعهدآفرين است، هماره بر تارك انقلاب اسلامي مي‌درخشند. 

امروز نيز محراب‌هاي مساجد به عنوان محل حرب با نفس اماره و سنگر جهاد با دشمنان. همچنان خط مقدم مرزباني از اسلام و انقلاب اسلامي و نيز ادامه راه سرخ شهيدان است. 

آري در دهه‌ي نخستين محرم و اقامه عزا براي سالار شهيدان كه با ايام‌الله دهه فجر تقارن يافته، برگزاري نخستين يادوراه‌ي ائمه جماعات شهيد، مسووليت عظيم و رسالت مهم و خطير كنوني ما را خاطر نشان مي‌كند. 

بدينسان ما شركت كنندگان در اين يادواره، بر اساس آموزه‌هاي فكري و عملي آن سبك بالان عاشق و عارفان بالله اعلام مي‌داريم: 

1ـ با عنايت به آن كه محور انقلاب عاشورا آگاهي بخشي و طرد هرگونه خرافه و جهل است، ملت عاشورايي ايران ضمن اقامه‌ي هرچه با شكوه‌ عزاداري امام حسين(ع)، در برابر هرگونه خرافات و تحريف ايستادگي خواهند كرد. 

2 ـ تجلي پرفروع پيامبر اسلام(ص) به عنوان ديباچه‌ي زرين كتاب حقيقت و بزرگ‌ترين پرچمدار مبارزه با جهل و جور و اسكتبار خفاشان شب پرست را چنان به وحشت افكنده كه به توهين و استهزا روي آورده‌اند!! آنان مي‌دانند كه محمد(ص) پيامبر عشق و محبت پاي به عرصه‌ي گيتي نهاد تا مستكبران حق ستيز و تماميت‌خواه از صحنه زندگي بشر بگريزاند.
ما ضمن محكوم ساختن اين تلاش‌هاي مذبوهانه همه مومنان، انديشمندان و آزادگان جهان را به اعتراض گسترده و پاسخ دندان شكن فرا مي‌خوانيم هرچند امت پيامبر آخرالزمان چنان پاسخ دندان شكني به استكبار جهاني خواهند داد كه ديگر هرگز جرات جسارت به ساحت مقدسات اسلامي را پيدا نكند. 

3 ـ ضمن بزرگداشت نام و ياد رهبر كبير انقلاب اسلامي و تقديم احترام به همه شهداي انقلاب اسلامي به ويژه ائمه جماعات شهيد و با تاكيد بر وجهه‌ي ضد استكباري، انقلاب در شرايطي كه استبكار جهاني با تمام قدرت به ميدان آمده است تا ملت بزرگ ايران را از حق مسلم خود يعني استفاده‌ي صلح آميز از انرژي هسته‌يي محروم كند به گونه‌اي كه حتي پژوهش در اين عرصه را بر نمي‌تابد و پرونده ايران را به شوراي امنيت ارسال كرده است، با دعوت از ملت قهرمان ايران براي حضور در راهپيمايي روز 22 بهمن ماه سالگرد پيروزي انقلاب رهايي بخش اسلام، روز پيروزي خون بر شمشير و اعلام پشتيباني كامل خود از نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبر فرزانه آن حضرت آيت الله خامنه‌اي مدظله العالي و دولت خدمتگزار از تلاش علمي فرزندان برومند ملت ايران تقدير تشكر كرده ، خواهان تداوم آن مي‌باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین