کد خبر: ۴۰۶۸۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

استقبال روحانی از تداوم جلسات بین نمایندگان مجلس با دولت

یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر اعضای این فراکسیون با رییس‌جمهور گفت که حسن روحانی در این دیدار نوید رشد اقتصادی بالا در ماه‌های آینده را داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
معصومه آقاپور علی شاهی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: حدود 35 نفر از نمایندگان عضو فراکسیون مستقلین صبح امروز 16 آبان ماه با آقای روحانی دیدار کردند.

وی افزود: در این دیدار نمایندگان درباره نقش زنان در عرصه‌های مدیریتی، اشتغال زنان، همراهی مجلس با دولت، ایجاد تغییر و تحول در مدیران دولتی صحبت کردند.

نماینده مردم شبستر در مجلس ادامه داد: یکی از نمایندگان خواستار ترمیم کابینه و به ویژه تغییر و تحول در استانداران و مدیران دولتی در استان‌ها شد؛ همچنین بر لزوم توجه به حوزه صنایع و آموزش نیروهای متخصص نیز تاکید شد.

آقاپور همچنین خاطرنشان کرد: آقای روحانی نیز در جلسه گفت که موضوع اشتغال از جمله اولویت‌های دولت است و نوید رشد اقتصادی خوبی را در ماه‌های آینده به نمایندگان دادند.

وی یادآور شد:‌ آقای روحانی همچنین از تداوم جلسات بین نمایندگان با دولت استقبال کرد و گفت که تعامل و هم‌اندیشی بین دولت و مجلس باید بیش از پیش شود تا بتوانیم به توسعه پایدار دست پیدا کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین