کد خبر: ۴۰۷۴۶۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
چگونه پوتین بزرگترین برنده انتخابات امریکا شد؟

انتظارها برای دوستی برلوسکونی امریکایی با رییس جمهوری روسیه

دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون دقیقا همان کاری را کردند که مورد نیاز «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه بود. سایت «یو اس نیوز» امریکا پوتین را بزرگترین برنده انتخابات اخیر امریکا می داند.
آفتاب‌‌نیوز :
این سایت می نویسد:«با پیروزی ترامپ «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه می تواند امیدوار به سیاست متمایل به روسیه امریکا باشد. پوتین از این انتخابات و نتیجه آن برای تقویت جایگاه خود در داخل روسیه و افزایش ارتباط خود با خارج از آن کشور  بهره خواهد برد. ترامپ به صراحت گفته است که در قبال بحران سوریه سیاستش نزدیک به روسیه است و از لغو تحریم های بین المللی علیه آن کشور حمایت می کند. در صورتی که کلینتون رییس جمهوری می شد پوتین هنوز هم نزد دولت امریکا به دیده یک دشمن نگریسته می شد. اکنون پوتین ترامپی را در کنار خود خواهد داشت که مخالف ناتوست. به احتمال بسیار زیاد می توان پش بینی کرد که پوتین بگوید که دموکراسی امریکایی دیگر کارآمد نیست او اکنون تلافی انتقاداتی را خواهد کرد که امرکیا درباره دستکاری انتخابات در روسیه توسط دولت او طرح کرده بود. 

این سایت امریکایی در ادامه به اتهام هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها علیه پوتین درباره هک شدن رایانه و حساب های کمیته ملی حزب دموکرات اشاره می کند. این سایت به نقل از «رابرت اینگلیش» کارشناس مسائل ملی گرایی روسی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی می نویسد:«کارزار دموکرات ها تصمیم گرفت تا با ارائه تصویری از توطئه روسی توجه افکار عمومی را از رسوایی های خود دور کند و پوتین را عامل روس ها جا بزند. در آن زمان قطعا پوتین از میزان نفوذی که داشته در دل خود می خندیده است». 

این سایت اشاره می کند که ستایش پوتین از سوی ترامپ همان چیزی است که او می خواهد همان کاری که «سیلویو برلوسکونی» نخست وزیر پیشین ایتالیا نیز در جریان سفر به کریمه انجام داد . در ایتالیا نیز ترامپ به عنوان برلوسکونی امریکایی شناخته می شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
روسیه بزرگترین برنده انتخابات اخیر امریکا

شاهد خواهیم بود , بخل روسیه فقط منافع ملی خودش را دنبال می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
دم پوتین گرم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
طبق پیشبینی ترامپ برنده شد . با این انتخاب و رضایت بی حد روسها اگه روزی از خواب بلند شدید و دیدید پوتین مثل دفعه قبل یک شبه نیروهای خودشو از سوریه خارج کرد ، تعجب نکنید .
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
0
این چیزیه که آمریکائیها سعی دارند به دیگران القاء کنند . سیاست های امریکا بصورت درازمدت نوشته میشه و با جابجایی قدرت بین دو حزب تا به این حد از مسیر انحراف پیدا نمی کنه . مگه اینکه پشت پرده خبرهای دیگه ای باشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
0
پوتين كور خونده ملت امريكا آنقدر هوشيارن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین