کد خبر: ۴۰۷۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
نماینده تبریز:

واردات بی رویه تراکتور به دلیل تعرفه کم وارداتی است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به واردات بی‌رویه تراکتور با وجود تولید داخلی باکیفیت، گفت: تعرفه پایین واردات تراکتور یکی از دلایل واردات بی رویه در کشور است .
آفتاب‌‌نیوز :
 احمد علیرضابیگی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور در تبریز افزود: تعرفه پنج درصدی واردات تراکتور به زیان تولید ملی و تشویق واردات است و لازم است دولت تدابیر لازم برای افزایش تعرفه واردات تراکتور و جلوگیری از واردات بی رویه را انجام دهد.

به گزارش ایرنا،وی با بیان اینکه تولید ملی پشتوانه پول ملی است، ادامه داد: برخی مسایل همچون غیرواقعی بودن نرخ ارز، تولید داخلی را در رقابت با تولیدات خارجی با مشکل مواجه کرده است.
بیگی با اشاره به تبعات ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، گفت: به‌دلیل عدم تحریک تقاضا و نبود بازار واحدهای تولیدی با مشکل مواجه هستند و پرداخت تسهیلات باعث افزایش کالاها در انبارها خواهد شد و این واحدها را بدهکارتر خواهد کرد.
وی با اشاره به مشکلات کارخانه فولاد بناب گفت: 750 نفر شاغل در این کارخانه در معرض از دست دادن شغل خود هستند که باید برای رفع مشکلات آن ها اقدام کرد.
بیگی با اشاره به توقف احداث آزادراه تبریز ــ بازرگان، اضافه کرد: فاینانس آزادراه تبریز ــ بازرگان متوقف شده و ضروری است که پیگیری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین