کد خبر: ۴۰۷۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

دشان: حریفان از ما می‌ترسند/ این همان پوگبایی است که انتظار دارم

سرمربی فرانسه اظهار کرد حریفان از تیم او می‌ترسند و به همین خاطر فوتبال دفاعی را به نمایش می گذارند.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اکیپ، تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه جمعه شب موفق شد در انتخابی جام جهانی روسیه، سوئد را شکست بدهد. ابتدا دروازه فرانسه باز شد اما پل پوگبا توانست گل تساوی بخش را برای خروس‌ها به ثمر برساند و در ادامه دیمتری پایت، گل پیروزی بخش را وارد دروازه سوئد کرد.

دیدیه دشان بعد از بازی برابر سوئد گفت‌: تیم‌های خیلی زیادی هستند که وقتی برابر ما قرار می‌گیرند، به دفاع کردن فکر می‌کنند. این موضوع را برابر هلند هم مشاهده کردیم. این نشان می دهد حریفانمان از ما می ترسند. باید راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم که برابر این تیم‌ها، چطور روزنه دفاعی آنها را پیدا کنیم.

دشان ادامه‌ داد: از همان اول هم انتظار نداشتم که تیمم بازی آسانی برابر سوئد داشته باشد. سوئد تیم خوب و فیزیکی است. از این که توانستیم سه امتیاز از بازی برابر آنها کسب کنیم خوشحالم. بازی سختی برای ما بود. سوئد علاوه بر این که تیم فیزیکی است، فوتبالی با نظم ارائه می‌کند. آنها 2 – 4 – 4 کلاسیک است. روی توپ‌هایشان خیلی راحت کار می‌کردند. به خوبی توانستیم توپ را به گردش در بیاوریم. آسان نیست برابر چنین تیم‌هایی بخواهیم نتیجه‌ بازی را برگردانیم.

پل پوگبا بعد از درخشش به همراه یونایتد برابر سوانزی توانست در تیم‌ ‌ملی فرانسه هم موثر ظاهر شود و برای تیمش گلزنی کند تا مورد تمجید دشان قرار بگیرد.

دشان در این‌باره هم عنوان کرد: می دانم پوگبا عاشق گلزنی است. خیلی خوب شد که توانست برای ما گل بزند اما از پوگبا انتظار گلزنی ندارم. از عملکرد کلی او در این بازی خوشحال هستم نه گلی که به ثمر رساند. او برابر هلند هم فوق‌العاده‌ خوب ظاهر شده بود. اکنون او، پوگبایی است که انتظار داشتم. او در یونایتد در سیستم متفاوتی بازی می‌کند و برای تیم ما در سیستمی دیگر بازی می‌کند. پوگبا به ما کمک کرد مالکیت توپ بالایی داشته باشیم و مرکز زمین را تصاحب کنیم. وقتی او در این سطح فوتبال بازی کند، برتری مخصوصی نسبت به حریف پیدا می‌کنیم.

گل پایت به سوئد در حالی به ثمر رسید که انتظار می رفت داور، خطای آنتوان گریزمان را روی دروازه‌بان حریف اعلام کند اما گل‌های فرانسه را صحیح اعلام کرد. سرمربی نایب قهرمان فوتبال اروپا درباره این موضوع نیز گفت‌: البته حریف هم روی گلی که به ثمر رساند، مرتکب خطا شد. آنها لورن کوشینلی را زدند که داور باید خطا اعلام می‌کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین