کد خبر: ۴۰۷۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۸:۲۴

کاریکتاتورهای چاپ شده توطئه ای برای شروع جنگ بوده اند

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری ریانووستی،"گنادی زیوگانف" اظهار داشت :"من معتقدم که این مسئله ( انتشار کاریکاتورهای موهن از پیامبر اسلام در رسانه های غرب) توطئه ای بزرگ و از قبل طراحی شده است، تا با استفاده از روزنامه ها و نشریات، وضعیت روابط کشورهای اروپایی با کشورهای مسلمان تا بیشترین حد ممکن حاد شود".

به عقیده زیوگانف،چنین وضعیتی تنها می تواند به نفع آمریکا باشد که در خاورنزدیک و پیش از همه در عراق و افغانستان "گیر افتاده است".

رهبر حزب کمونیست معتقد است که چنین نزاعی به آمریکایی ها کمک نمود که بر عقاید عمومی تاثیر بگذارند و بر تعداد هواداران ایده حمله به ایران بیفزایند.

وی افزود : "چنین اتفاقی برای اروپا به هیچ وجه به صرفه نیست، اما برپا شدن چنین جنجالی که توهینی به احساسات مذهبی بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تن از پیروان اسلام در جهان است، اروپا را به آغوش جنگ طلبان آمریکایی سوق می دهد".

روزنامه دانمارکی یولاند پوستن ماه سپتامبر 12 کاریکاتوری که ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت مسلمانان را مورد اهانت قرار داده بود، منتشر کرد و این اقدام توسط چندین روزنامه و نشریه در سراسر اروپا تکرار شد.

اقدامات موهن نشریات غربی موج خشم و نفرت و تظاهراتهای گسترده ای را در جهان اسلام و میان اقلیت مسلمان سراسر جهان به وجود آورد و ستاد تحریم محصولات دانمارکی در کشورهای اسلامی تشکیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۸۴/۱۱/۲۲
0
0
روزنامه دوست نازنينتان كروبي عزيز از ياران و فدائيان جيب شهرام جزايري كماكان به تبليغ آدامس دانماركي ادامه ميدهد تا به غربيها بفهماند كه در ايران همه مانند روزنامه همشهري كه كاريكاتور هولوكاست چاپ ميكند نيستند بلكه آزادي خواهان راستيني چون كروبي با روزنامه اش از طرفداران اسلام اماراتي وكويتي كه خوردن گوشت خوك پرورش داده شده توسط مسلمانان را جايز ميدانند هم در ايران عزيز حضور دارندآنهم به مدد دلارهاي دوستان .
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۴/۱۱/۲۲
0
0
اقا ترا به خاطر خدا جواب من بيسواد را يكي بدهد گرچه ميدانم ان يكنفر رپيس جمهور نيست . اين كاريكاتور ها در سپتامبر منتشر شده چرا مردم حالا اعتراض ميكنند لطفا جريان كاسه را در زير نيم كاسه شما خردمندان براي من بيسواد توضيح بدهيد از راهنماپي شما كه ميدانم نخواهيد كرد قبلا سپاسگذارم امانت


اگر تو روزنامه نوشتن جوابيه اشكال دارد با اي-ميل جواب بدهيد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین