کد خبر: ۴۰۸۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۴:۲۸
احمدی نژاددر مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد

غربی ها سخت در اشتباهند

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش آفتاب " محمود احمدي نژاد" صبح شنبه در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در میدان آزادی تصریح کرد : دشمنان اسلام تصور مي‌كنند با اقدامات سخيفي چون ايجاد محدوديت در كشورهاي خود، مقابله با حجاب اسلامي، اهانت به ساحت پيامبر اكرم (ص)، اعمال فشار بر جمهوري اسلامي و تلاش براي ممانعت از پيشرفت جوانان خلاق و پراستعداد ما و جوانان و انديشمندان كشورهاي اسلامي خواهند توانست جلوي رشد و بالندگي نهضت اسلامي را بگيرند، گفت: آنها سخت در اشتباهند.

رئيس جمهوري با یادآوری توهين برخي كشورهاي غربي به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) خاطرنشان كرد: پيامبر اسلام بود كه دم عيسوي زمين مرده وجود بشري را احيا كرد و همه را از بركت وجود خود بهره‌مند ساخت و به نماز و زکات دعوت كرد پيامبر اسلام است كه اديان الهي را زنده كرد..

وي ادامه داد: اينك اسلام است و آزادي و آزادگي و ايمان به خداي واحد و مبارزه با ظلم و ستم و با همه فراعنه و نمرودها در همه عصرها و نسل‌ها واينك اسلام است و صلح و آرامش بر پايه خداپرستي و عدالت و خدمت به بندگان خدا.

احمدي نژاد ادامه داد: انقلاب اسلامي خواستار استقرار عدالت، صلح و آرامش در همه جا، رواج مهرورزي در ميان همه انسان‌ها و حفظ كرامت آنهاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین