کد خبر: ۴۰۸۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به 3 شهر مرزی

فرمانده پلیس راه کشور با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به سه مرز غربی اعلام کرد که مشکلی در تردد خودروها به سمت مهران وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های منتهی به سه مرز مهران، شلمچه و چذابه اظهارکرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون هیچ ممنوعیتی برای تردد وسایل نقلیه زائران به مهران اعمال نشده است و ترافیک در محورهای منتهی به شهر مهران نیمه سنگین و داخل مهران سنگین است. 

وی با بیان اینکه مسیرهای منتهی به مهران باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ادامه داد: بار ترافیکی در محورهای منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه نیز پرحجم اما روان گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه کشور از زائران خواست که تا حد ممکن از وسایل نقلیه عمومی برای حضور در شهرهای مرزی استفاده کنند و گفت: همچنین با توجه به ازدحام زائران در شهر مهران توصیه می‌شود که زائران مرزهای شملچه و چذابه را برای خروج از کشور انتخاب کنند.

حمیدی درباره چرایی ازدحام جمعیت در مرز مهران و ترافیک سنگین در معابر داخلی این شهر نیز افزود: عده‌ای از هموطنان بدون داشتن ویزا به مرز مهران مراجعه کرده‌ بودند، برخی دیگر نیز خودروهای خود را در محل نامناسبی متوقف کرده بودند که همین امر سبب ترافیک سنگین در مرز و این شهر مرزی شده بود. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین