کد خبر: ۴۰۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۴:۲۴

هاشمی:مردم جواب دشمن را دادند

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش آفتاب "اکبر هاشمی رفسنجانی " كه در حاشيه حضور در راهپيمايي شنبه 22 بهمن با خبرنگاران سخن مي‌گفت با تصریح اینکه ايران ملتي هوشيار است اظهار داشت : مردم مسلمان ايران با درك درست از موقعيت حساس كنوني حضور پرشور و موثري در صحنه‌هاي دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي داشتند و يك بار ديگر پشتيباني خود را به طور قاطع به نمايش گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد : مهمترين وظيفه ملت دراین شرايط حساس كنوني، حفظ هوشياري و تدبير دولتمردان در این شرایط مهم و موثر است و ما هم اينك با موجي از حركت‌هاي موذيانه قدرتهاي جهاني روبرو هستيم و در اين شرايط تدبير بيش از هر مسئله‌اي مي‌تواند ما را به اتخاذ راهكار درست و موثر ياري دهد.

هاشمي رفسنجاني در خصوص دلايل اهانت رسانه‌هاي غربي به ساحت مقدس رسول اكرم(ص) گفت:بي شك آنها اگر مقاومت ملت مسلمان را مشاهده كنند، ديگر نمي‌توانند اهداف شوم خود را آن گونه كه مي‌خواهند عملي كنند، ولي حركت‌هاي اخير آنها مصداق شرارت است و فكر مي‌كنند ملت‌ها با اين رفتارها دلسرد مي‌شوند.

وي افزود: مردم اگر دلگرمي خود را نشان دهند و حضور موثر شان را به نمايش بگذارند در تغيير رفتار غرب موثر خواهد بود.

هاشمي رفسنجاني در پاسخ به اين سوال كه آيا دشمنان قادر به عملي كردن تهديدات خود خواهند بود يا نه گفت:قطعا دشمن قادر نخواهد بود  تهديدات خود را آن گونه كه مايل است، عملي كند، ولي مزاحمت‌هايي براي ملت ما ايجاد خواهد كرد و تنها مقاومت، صبر و تحمل ملت ايران است كه مي‌تواند پاسخ تهديدات و شرارت‌هاي آنها را بدهد.

هاشمی در پاسخ به خبرنگاري  که از اوپرسيد فكر مي‌كنيد بهترين تيتر روزنامه‌هاي فردا چيست ،گفت :من شايد به اندازه خبرنگاران در انتخاب تيتر تبحر نداشته باشم، ولي تیتر پیشنهادی من اين است "مردم جواب شرارت‌هاي دشمن را با حضور خود دادند"


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین