کد خبر: ۴۰۸۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

کاهش موقت آلودگی هوا در شهرهای بزرگ +جدول

بنا بر تحلیل آخرین داده ها و اطلاعات هواشناسی روز سه شنبه موقتا از انباشت آلاینده جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت كاسته شده و از حالت ناسالم خارج و در حد ناسالم برای گروههای حساس قرار می گیرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران، بنا به تحلیل آخرین داده ها و اطلاعات هواشناسی روز سه شنبه موقتا از انباشت آلاینده جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت كاسته شده و از حالت ناسالم خارج می شود و در حد ناسالم برای گروههای حساس قرار می گیرد. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مقدار آلودگی هوا در شهرهای صنعتی افزایش یافته و از اواخر روز پنجشنبه با وزش باد شمالی از مقدار آلاینده ها كاهش یافته و جو به شرایط سالم خواهد رسید.

کاهش موقت آلودگی هوا در شهر های بزرگ+ جدول

از اواخر روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه به سبب عبور امواج كم دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی كشور، در استانهای واقع در غرب و مركز سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش پراكنده باران و كاهش نسبی دما پیش بینی می شود. از اواخر روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب كشور، در برخی نواحی استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، بارش پراكنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

جدول آب و هوای استان های کشور

کاهش موقت آلودگی هوا در شهر های بزرگ+ جدول
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین