کد خبر: ۴۰۸۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۶:۲۱

علی پروین در آفساید نیست

آفتاب‌‌نیوز : وی گفت: اینكه عنوان شده پروین در فیلم آفساید نقش دارد، پایه و اساس ندارد. من هیچ‌گاه با جعفر پناهی در ارتباط با تهیه كنندگی فیلم آفساید توافق نداشتم. 

وی افزود: قضیه از این قرار بود كه روزی در هتل، اردوی پیش از بازی را سپری می‌كردیم كه یكی از دوستان نزد من ‌آمد و جعفر پناهی را به عنوان یكی از كارگردانان مطرح و اینكه در حال ساخت فیلمی به نام آفساید است؛ به ما معرفی كرد و مشغول صحبت شدیم. 

پروین ادامه داد: در این نشست غیرمنتظره پناهی خواست تا از نام من در تیتراژ فیلم به عنوان تهیه‌كننده استفاده شود. من هم گفتم كه در این خصوص باید فكر كنم و بعداً پاسخ بدهم.
سرمربی تیم فوتبال پیروزی تهران افزود: طبق صحبتی كه بین ما رد و بدل شد، مقر گردید كه اگر در این خصوص موافق بودم تا روز شنبه (بعد از آن نشست) با پناهی تماس بگیرم و اعلام آمادگی كنم؛ در غیر این صورت قضیه منتفی شده خواهد بود.
پروین گفت: نهایتا اینكه شنبه آمد و رفت؛ اما نه من تماسی گرفتم و نه آنها پیگیر این مسئله شدند اما نمی‌دانم چرا این مسئله بدون آگاهی از اصل آن تبدیل به سوژه مطبوعات شده است. 
پروین افزود: به هرحال نه اتفاق خاصی افتاده و نه مسئله‌ای پیش آمده چرا كه حرفی شد و بعد هم به خواست خودم منتفی شد؛ بنابراین داستان حضور من در فیلم آفساید  تحت هر نامی را تكذیب می‌كنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین