کد خبر: ۴۰۸۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

گزارش زنده/ ایران 0 - سوریه 0 در پایان نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های ایران و سوریه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : دیدار تیم‌های ایران و سوریه در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتبال برگزار شد. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کلیت نیمه اول:

با توجه به ناهمواری و گل آلود بودن زمین، طبیعی بود که دو تیم نتوانند خواسته‌های تاکتیکی خود را اجرا کنند و مجبور به استفاده از توپ‌های بلند شوند. با این همه شاگردان کارلوس کی‌روش در اکثر دقایق صاحب توپ و میدان بودند و سه بار تا آستانه ورود گلزنی به سوریه پیش رفتند.
 

ترکیب ایران در این دیدار: سوشا مکانی، میلاد محمدی، جلال حسینی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه و رامین رضاییان.

ترکیب سوریه در این دیدار: ابراهیم عالمه، احمد الصالح (ظاهر المیدانی 21)، عمرو میدانی، علاء الشبلی، مؤید عجان، خالد المبیض، تامر الحاج محمد، المواس، عمرو جنیات، عمر خریبین و سنحاریب ملکی.

گزارش این دیدار به شرح زیر است:

دقیقه 3: شوت نه چندان محکم مهدی طارمی را دروازه‌بان تیم سوریه در آغوش گرفت.

دقیقه 13: اعلام یک ضربه ایستگاهی برای تیم سوریه فرصت خوبی را برای این تیم ایجاد کرد و اشتباه سوشا مکانی می‌توانست برای سوریه گلی به همراه داشته باشد اما ضربه سر بازیکن تیم سوریه راهی اوت شد.

دقیقه 25: شوت اشکان دژاگه از پشت محوطه جریمه تیم سوریه با برخورد به مدافع سوریه تغییر مسیر داد و در آغوز عالمه قرار گرفت.

دقیقه 33: چرخش خوب کریم انصاری‌فرد و توپ گیری او، فرصت شوتزنی خوبی را برای او ایجاد کرد ولی شوت او به دلیل ناهموار بودن زمین با کاهش سرعت روبه رو شد و در آغوش دروازه‌بان سوریه قرار گرفت.

دقیقه 38: ارسال یک توپ بلند در محوطه جریمه سوریه فرصت خوبی برای بازیکنان ایران ایجاد کرد ولی عزت اللهی نتوانست از فرصت ایجاد شده استفاده کند و دروازه‌بان سوریه با خروج از دروازه‌، توپ را در آغوش گرفت.

این گزارش تکمیل می‌شود...


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین