کد خبر: ۴۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۶:۱۸

نظریات رييس دادگاه‌هاي انقلاب درباره چالش هسته ای

آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام مبشري، رييس دادگاه‌هاي انقلاب با بيان موضع ايران در قبال مسايل هسته‌يي كشور، گفت: مسوولان ما در اين زمينه اقدامات لازم را انجام داده‌اند اما نكته اين جاست كه مساله‌ي هسته‌يي بهانه‌اي بيش نيست و آن‌چه دشمن را اقناع مي‌كند، اين است كه ما دست از اسلام و ارزش‌هاي اسلامي برداريم؛ چون اين اسلام و ارزش‌هاي واقعي آن است كه دنيا را به حركت درآورده است.

وي، تاكيد كرد كه دشمن از انرژي هسته‌يي وحشت ندارد؛ زيرا خود فوق همه‌ي اين‌ها را دارد؛ آنچه مورد نظر و هدف اصلي آن‌هاست ممنوعيت استفاده يك ملت از حق مسلم خويش است؛ منتها مساله‌ي انرژي هسته‌يي را بهانه كرده‌اند.

مبشري، در ارزيابي از آينده‌ي انقلاب اظهار داشت: ملت، هر سال حضور خود را نشان داده و اگر حضور ملت به همين نحو باشد، خداوند بيش از پيش، يار و مددكار اين ملت است.

وي ادامه داد: هركدام از حوادثي كه براي كشور ما رخ داده  كافي بود نظام مقتدري را از پاي درآورد اما چون ملت ما با هم هستند و وحدت دارند و از دل و جان، پاي انقلاب ايستاده‌اند  دشمنان هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند، آينده بسيار روشن است نه تنها آينده ايران بلكه آينده‌ي جهان اسلام بسيار روشن است و دنيا از اين نهضت سرمشق مي‌گيرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین