کد خبر: ۴۰۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۸:۲۱
مجید انصاری:

خطری ما را تهدید نمی کند

آفتاب‌‌نیوز :  حجت‌الاسلام‌والمسلمين مجيد انصاري در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن گفت: در موضوع انرژي هسته‌يي برخي خطوط قرمز ايران با تعيين سياست‌هاي كلي نظام از سوي مقام معظم رهبري مشخص شده که از ان جمله  اصل بر حق برخورداري از دانش هسته‌يي صلح‌آميز است.
وي افزود: براي اطمينان‌بخشي به جهان و شكستن شبه اجماعي كه آمريكا عليه ما ايجاد كرده ، تيم مذاكره‌كننده و دستگاه ديپلماسي كشور بايد فعال‌تر وارد عمل شوند و همان‌طور كه در دوره آقاي خاتمي با تدبير و مذاكرات سازنده و رايزني‌هاي اطمينان‌بخش سعي شد فضاي مثبتي براي ايران ايجاد شود و در عين حال عقب‌نشيني از حقوق حقه صورت نگيرد، اين مسير بايد همچنان ادامه پيدا كند.
انصاري تاكيد كرد: ما نبايد داوطلب به بن‌بست رساندن مذاكرات باشيم، اما اگر قرار باشد منطق زور حاكم شود و ايران را از حقوق قانوني خود محروم كنند طبيعي است كه نياز به ايستادن جدي همه‌ مردم و مسوولان است.
اين عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز با بيان اينكه آينده انقلاب را بسيار روشن پيش‌بيني مي‌كنم، تصريح كرد: شاهد حضور متعهدانه و جدي مردم در صحنه هستيم و امروز نسل جواني را در راهپيمايي 22 بهمن مي‌بينيم كه اصلا در دوران انقلاب وجود نداشتند و اگر نگوييم پرشورتر از نسل اول و دوم انقلاب، بلكه پا به پاي آنها در صحنه هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین