کد خبر: ۴۰۹۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

جاده مهران یکطرفه شد /هدایت زائران به شلمچه و چذابه

فرمانده پلیس راه کشور از یک طرفه شدن جاده مهران به سمت ایلام خبر داد و گفت زائرانی که موفق به خروج از مرز مهران نشده بودند به سمت دو مرز شلمچه و چذابه هدایت شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدحسین حمیدی که در شهر مهران حضور دارد در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مهران اظهار کرد: خوشبختانه حجم زیادی از جمعیت حاضر در مرز مهران تخلیه شده و زائران به وسیله اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه به سمت مرزهای چذابه و شلمچه هدایت شدند.

حمیدی با بیان اینکه محور مهران به سمت ایلام یک طرفه شده است، گفت: در حال حاضر اجازه تردد به سمت مهران به هیچ یک از خودروها داده نمی‌شود و زائرانی هم که در مرز مهران حضور داشتند و موفق به خروج از کشور نشده بودند توسط اتوبوس و وسایل نقلیه به سمت مرز چذابه و شلمچه هدایت شدند.

فرمانده پلیس راه کشور با تأکید بر اینکه هیچ بار ورودی به سمت مهران نداریم گفت: با توجه به اینکه بازگشت بخشی از زائران، در حال حاضر پلیس راه آماده  بازگشت زائران به کشور است و تمهیدات خود در این خصوص را اجرا می‌کند.

به گفته وی، محور ملک‌شاهی به مهران تنها برای تردد اتوبوس‌های خالی که برای بازگرداندن زائران مهران مراجعه می‌کنند درنظر گرفته شده است و هیچ گونه انتقال زائر به مهران چه از طریق اتوبوس و چه خودروهای سواری مقدور نیست.

وی ادامه داد: مشکل ترافیکی در محورهای منتهی به چذابه و شلمچه وجود نداشته و همچنان امکان خروج از کشور از این دو مرز وجود دارد.

حمیدی از زائران خواست که زمان بازگشت خود را مدیریت کرده تا هنگام حضور در کشور با ترافیک و ازدحام جمعیت روبه‌رو نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین