کد خبر: ۴۰۹۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: استان ایلام آماده بازگشت زائران بوده و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار «نورعلی یاری» در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر این‌که استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران آماده بازگشت زائران اربعین بوده و جایی هیچ‌گونه نگرانی نیست، اظهار کرد: ما در قبال این واقعه بزرگ مردمی نباید بی‌تفاوت رفتار کنیم و به ‌سادگی از کنار آن بگذریم؛ ما باید اربعین حسینی(ع) را به ‌تمامی کودکان، نوجوانان و جوانانی که نسبت به این واقعه آشنایی چندانی ندارند و در هجمه برنامه‌های سرگرم‌کننده غربی‌ها قرارگرفته‌اند بشناسانیم و این امر فقط با اقدامات فرهنگی و اجتماعی قابل‌انتقال است.

وی با قدردانی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در معاونت اجتماعی انتظامی استان افزود: نصب بالغ‌ بر 1100 بر نوشته در ابعاد مختلف، توزیع 300 هزار بروشور، تولید 10 عدد بیلبورد با محتوای آموزشی، فرهنگی و پیشگیری تنها گوشه‌ای از اقدامات انجام‌شده در این حوزه است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان این‌که اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و لحظه‌به‌لحظه همایش بزرگ اربعین حسینی(ع) یک ضرورت است، یادآور شد: معاونت اجتماعی استان با راه‌اندازی پایگاه خبری پلیس در پایانه مرزی مهران به‌صورت شبانه‌روزی اخبار و اطلاعات و مصاحبه‌های مختلف با مسئولان لشکری و کشوری را منعکس کرده و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

وی مستندسازی از این همایش عظیم مردمی در جهان را یکی دیگر از اقدامات اجتماعی عنوان کرد و گفت: گروه‌های مستندسازی این معاونت با تولید چند مستند فاخر و هم‌چنین تهیه فیلم و عکس از پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، مصاحبه‌های مختلف با زائران، مسئولان و موکب‌ها توانسته‌اند به‌خوبی این رویداد مهم را به تصویر بکشانند.

یاری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط معاونت اجتماعی و همراهی خوب صداوسیمای مرکز ایلام، مسئولان انتظامی استان توانسته‌اند 300 مورد پیام رادیویی را به سمع و نظر مردم برسانند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به پوشش مناسب رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: هماهنگی جهت برقراری 50 مورد ارتباط زنده با شبکه‌های مختلف استانی و کشوری، پخش مصاحبه‌های خبری در بخش‌های مختلف رسانه ملی از دیگر اقدامات انجام‌شده در این حوزه عظیم فرهنگی استان است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
چشم.....
عجله نميكنيم براي باز گشت .......سر راهم شير نميخوريم!
باز به عربستان ايراد بگيريد براي سو مديريت برگزاري مراسم حج
خخخخخخخخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین