کد خبر: ۴۰۹۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

فرودگاه امام(ره )روزانه چند پرواز دارد؟

پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) از ۱۸۰ پرواز در روز به ۲۴۰ پرواز رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)گفت: در این بین سهم پروازهای اربعین به نجف روزانه به ۳۰ تا ۴۰ پرواز رسیده است.

به گزارش روابط عمومی‌ فرودگاه امام، کوروش فتاحی بابیان اینکه پروازهای اربعین به نجف روزانه به ۳۰ تا ۴۰ پرواز افزایش یافته است، افزود: این روزها اوج پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است و روزانه بیش از ۳۰ هزار زائر از این فرودگاه به فرودگاه نجف اعزام می‌شوند.

وی در خصوص تاخیرهای پیش آمده در برخی مسیرها، افزود: یکی از دلایل تأخیر پروازها این است که شرکت‌های هواپیمایی تمام امکاناتشان را بسیج کرده‌اند تا زوار را به نجف برسانند که طبیعی است که مشکلاتی فنی پیش خواهد آمد.

فتاحی گفت: امسال در ورودی و سالن پرواز موکب روح‌الله راه‌اندازی شده است و مسائل و مشکلات زائران در آنجا بررسی و برطرف می‌شود.

وی افزود: تاکنون موردی از اینکه بلیت فروخته‌شده باشد و مسافری مراجعه کرده باشد که پرواز وجود خارجی نداشته باشد، گزارش نشده است.

فتاحی گفت: تمام تلاشمان این است که پروازها به‌موقع انجام شود و از تأخیرها جلوگیری به وجود آید.

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره): مسافران و زائران از جایگاه‌های مشخص‌شده در سایت سازمان هواپیمایی کشوری بلیت خریداری کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

فرودگاه امام(ره )روزانه چند پرواز دارد؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین