کد خبر: ۴۰۹۳۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

جسد بازیگر تلویزیونی در هتل پیدا شد

جسد «لیزا لین مسترز» بازیگر زن سریال‌های «دختر سخن‌چین» و «بتی زشته»، توسط یکی از کارکنان هتلی در پرو پیدا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
«آی‌تی‌وی» نوشت: «لیزا لین مسترز»، هنرپیشه ۵۲ ساله آمریکایی که برای سفری کاری در زمینه مدلینگ به پرو رفته بود، ‌در هتل محل اقامت خود خودکشی کرد.

یکی از کارکنان هتل «نوو موندو»ی لیما، روز پنج‌شنبه جسد این زن را در کمد اتاقش کشف کرد. گفته می‌شود «مسترز» از افسردگی رنج می‌برده است.

در اتاق او، دو نامه که در آن به بیماری روحی او اشاره شده و قرص‌های دیازپام و ضدافسردگی پیدا شده است. این بازیگر در سریال‌های دیگری همچون «نظم و قانون» و «زنان استپ‌فورد» هم ایفای نقش کرده بود.

«لیزا لین مسترز» متولد نبراسکا و بزرگ‌شده‌ی کارولینای شمالی بود. او پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه به کار گزارشگری خبر پرداخت. او سپس به عنوان مدل راهی نیویورک شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه کلمبیا گرفت. با این حال فعالیت‌های روزنامه‌نگاری خود را ادامه نداد و در عوض به حرفه بازیگری و نویسندگی روی آورد.
«مسترز» در سال ۱۹۹۸ در فیلم  «محاصره» روبروی «بروس ویلیس» و «دنزل وانشگتن» درخشید. او در «بتی زشته» نقش مدیر موزه و در «زنان استپفورد» نقش «کارول وین‌رایت» را در کنار «نیکول کیدمن» بازی کرد. «نظم و قانون» و «دختر سخن‌چین» هم از دیگر کارهای این هنرپیشه آمریکایی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین