کد خبر: ۴۰۹۳۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

دی کاپریو در جمع بی‌خانمان‌ها حاضر شد

دی کاپریو بعد از ناهار در یک مراسم سخنرانی هم شرکت کرد و در جمع بی‌خانمان‌ها حضور یافت و برایشان عکس‌هایش را امضا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که برنده صرف غذا با دی کاپریو برای یک برنامه خیریه معرفی شد، وی در رستورانی که از پیش تعیین شده بود با دی کاپریو غذا خورد.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، الیس لوول رقابت صرف غذا با دی کاپریو را برد و با این ستاره سینما در رستوران بی‌خانمان‌های شهر ادینبورگ غذا خورد.

دی کاپریو در این مهمانی شرکت کرد و چند کلمه‌ای هم با صدها تن از هوادارنش صحبت کرد. این هواداران در هوای زیر صفر درجه در زیر باران بیرون رستورانی در مرکز ادینبورگ صف کشیده بودند تا در مراسمی که برای جمع کردن پول برای بی‌خانمان‌ها ترتیب داده شده بود و دی کاپریو هم در آن حضور داشت، وی را ملاقات کنند.

 
دی کاپریو بازیگر فیلم‌هایی چون «از گور بازگشته» و «تایتانیک» برای نهار خودن با الیس لاول وارد این شهر شد تا در این مراسم که برای کمک به بی‌خانمان‌ها ترتیب داده شده بود شرکت کند.

این نخستین دیدار دی کاپریو از اسکاتلند بود و دی کاپریو پس از شرکت چهره‌هایی چون جرج کلونی و بیل کلینتون در این  برنامه در سال‌های پیش، به نفع بی‌خانمان‌ها مهمان امسال این مراسم شد.

برنده این رقابت گفت این بازیگر واقعا خجالتی بود و افزود: واقعا به نظر سوررئآل می‌رسید اما ما ساعتی را با هم گذراندیم و صحبت کردیم. وی گفت دی کاپریو درباره برنده شدن ترامپ در آمریکا با یکی از آن لبخندهای خاصش گفت همه ما از برنده شدن او دچار شوک شدیم.

دوستداران دی کاپریو با پرداخت ۵ پوند در رقابتی شرکت کردند تا بتوانند با او در ادینبورگ غذا بخورند. پولی که از این بابت جمع شد صرف خرید غذا برای افراد بی‌خانمانی خواهد شد که به پناهگاه‌های بی‌خانمان‌های ادینبورگ مراجعه می‌کنند.

سال پیش این برنامه با حضور جرج کلونی برگزار شد و او در نوامبر ۲۰۱۵ در چنین برنامه‌ای برای حمایت از بی‌خانمان‌ها شرکت کرد. او بعد هم به یک ساندویچ فروشی در ادینبورگ رفت و با کارکنان آنجا سلفی گرفت.

دی کاپریو بعد از ناهار در یک مراسم سخنرانی هم شرکت کرد و در جمع بی‌خانمان‌ها حضور یافت و برایشان عکس‌هایش را امضا کرد.

سر تام هانتر رییس «اسکاتیش بیزینس اواردز» که دی کاپریو در آنجا سخنرانی کرد در این باره گفت: دی کاپریو فقط یک بازیگر مشهور نیست او یک پیشگام محیط زیستی است و از شهرت خودش برای بهبود مسایل زیستی جهان استفاده می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین