کد خبر: ۴۰۹۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

نوراللهی چاره‌ای جز ترک پرسپولیس ندارد

احمد نوراللهی با توجه به شرایط دانشگاهی اش چاره ای جز ترک پرسپولیس ندارد و اتفاقات تا نیم فصل تنها شاید جدایی او را با تغییراتی مواجه کند.
آفتاب‌‌نیوز :
احمد نوراللهی، هافبک جوان و تکنیکی پرسپولیس که یکی از بازیکنان آینده دار این تیم نیز محسوب می شود با توجه به شرایطی که دارد احتمالا نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا شود و شایعات او را نزدیک به باشگاه تراکتورسازی می داند. 

احمد نوراللهی از مهر 1390 با قبولی در دانشگاه آزاد یزد در رشته تربیت بدنی تحصیل خود را برای مقطع کارشناسی آغاز کرد. او البته در سال 1393 به دانشگاه آزادشهر انتقالی گرفت تا در زادگاهش تحصیل خود را ادامه دهد. مرخصی های پیاپی و شرایطی که در خصوص حضور در تمرینات، اردوهای تیم ملی امید و پرسپولیس وجود داشت باعث شد تا بعد از گذشته 5 سال هنوز موفق به دریافت مدرک فارغ التحصیلی اش نشود.
 
همانطور که گفته شد مسائل مربوط به تمرینات و اردوها در دو جبهه تیم ملی امید و پرسپولیس باعث شد تا او تاکنون تنها کمتر از 50 واحد از دروس خود را پاس کند و این در حالی است که یازدهمین ترم خودش را پشت سر گذاشته و اکنون با توجه به تحصیل در مقطع کارشناسی و اینکه یک ترم از دوران تحصیلی اش باقی مانده است، قاعدتا نمی تواند واحدهای باقیمانده را پشت سر بگذارد.

نوراللهی چاره‌ای جز ترک پرسپولیس ندارد
 
دغدغه ذهنی احمد نوراللهی در حال حاضر به فرا رسیدن موعد سربازی و همچنین دوری از ترکیب اصلی باز می گردد. هافبک دفاعی پرسپولیس که در ترکیب پرسپولیس از سوی برانکو ایوانکوویچ در پست وینگر نیز به کار گرفته شده، با توجه به رقیبانی که دارد و البته نگاه ویژه سرمربی این تیم به نفرات ثابت جایی در ترکیب اصلی نیافته و این مساله باعث شده تا رویای بازی در ذهن داشته باشد. او در این خصوص، بعد از گفتگوهایی که پیش از این نیز با برانکو ایوانکوویچ نیز داشته امروز نیز با سرمربی کروات تیمش به گفتگو پرداخت و در خصوص شرایطش با او به صحبت پرداخت و شنیده می شود از اجبارش برای جدایی و شرایطش گفته است. این اتفاق در کنار درگیری ذهنی او در خصوص مشکلات دانشگاهی و موعد سربازی اش باعث شده تا او اکنون در شرایط ویژه ای قرار داشته باشد.
 
به گزارش ورزش سه، با این حال علیرغم شایعاتی که طی روزهای اخیر در خصوص دریافت دفترچه اعزام به خدمت این بازیکن شنیده می شود صحت ندارد و در صورتی که این بازیکن اقدامی در صورت دریافت دفترچه سربازی کند، بازیکن غیرقانونی پرسپولیس محسوب خواهد شد و این اقدام غیرحرفه ای از سوی او شکل نگرفته است و گفته می شود هر اقدامی از سوی او در نیم فصل انجام خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
بله بر اساس قانون سریع، محکم به چپ! نوراللهی و پرسپولیس چاره ای ندارند!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین