کد خبر: ۴۰۹۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳

سلفی بازیگر زن «همسایه‌ها»+تصویر

سمانه پاکدل عکسی از پشت صحنه سریال «همسایه ها» را در ایسنتاگرام خود منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سمانه پاکدل که این روزها مشغول بازی در سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان است، عکسی از گریم خاص خود در این سریال منتشر کرد و نوشت: «يك مدل از گريم‌ من در همسايه‌ها به كارگردانى مهران غفوريان به زودى از شبكه دو.»

این مجموعه با پایان ماه صفر به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، حسین سلیمانی، سیاوش گرجستانی، سپندامیرسلیمانی، نعیمه نظام‌دوست، آرام جعفری، سمانه پاکدل، محمود جعفری، پوراندخت مهیمن، شهین تسلیمی، آذرین رئوف، جوانه دلشاد و اصغر سمسارزاده بازیگران اصلی سریال هستند.

به گزارش خبرآنلاین،در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «میلاد و مادرش به تهران آمده اند و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدی شان اجاره دهد. دیگر اجاره‌نشینان ساختمان که مشاغلی همچون خدمات مجالس، وکالت، سایت خبری، ماهنامه و... دارند چون در ابتدا فکر می‌کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آن‌ها شوند تلاش می‌کنند به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند، اما در نهایت، میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت بام ساکن می‌‌شوند و باقی ساکنین در دفاتر خود باقی می‌مانند. ماجراهای همسایه‎های ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع می‌شود.»

سلفی بازیگر زن «همسایه‌ها»+تصویر


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین