کد خبر: ۴۰۹۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۸

خاطره جالب رونالدو از آنتوان گریزمان

کریس رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، خاطره جالبی از تعطیلات تابستانی بعد از قهرمانی در یورو 2016 نقل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رونالدو خاطره ای نقل می کند که آنتوان گریزمان، ستاره جوان و فرانسوی اتلتیکو مادرید که در فاصله 1 ماه، 2 فینال مهم را به رونالدو و یاران او واگذار کرد، نسبت به او ابراز تنفر کرده است.
 
ملاقات با گریزمان بعد از فینال: "شاید این موضوع خنده دار باشد اما بعد از فینال جام ملت های اروپا و زمانیکه من در تعطیلات در شهر میامی آمریکا به سر می بردم، یک بار در یک رستوران گریزمان را دیدم که با همسر خود در حال صرف شام بود. او به یکباره به سر میز آمد و به من گفت: کریستیانو، من از تو متنفرم!"
  
دلیل قهرمانی در یورو 2016: "فکر می کنم آرامش، کلید اصلی موفقیت ما در جام ملت ها بود و مزیت بزرگ دیگر ما این بود که شاید کسی خیلی شانسی برای ما قائل نبود. زمانی که به زمین بازی فینال آمدیم تا گرم کنیم، دیدم که بازیکنان فرانسوی خیلی آرام به نظر می رسند و در حال خندیدن هستند.
 
به گزارش ورزش سه، شاید زدن یک لبخند خیلی عجیب نباشد اما آنها خیلی خوشحال به نظر می رسند. من تصور می کنم که آنها فکر می کردند که به راحتی برنده می شوند".
 
مصدومیت در ابتدای بازی فینال: من سریع به رختکن رفتم و پزشک تیم سریعا برای معاینه من حاضر شد. من خیلی گریه می کردم زیرا تصور می کردم مصدومیتی طولانی در انتظار من باشد اما پزشک تیم سریعا به من اطمینمان خاطر داد. البته من همچنان گریه می کردم!"


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
1
0
تفاوت لیونل مسی بزرگ با تو در همین تنفر هاست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین