کد خبر: ۴۰۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۷:۵۹

راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های بیگانه

آفتاب‌‌نیوز : بی. بی. سی: راهپیمایان مراسم 22 بهمن در پاسخ به فراخوان رهبران جمهوری اسلامی بر حق ایران برای داشتن انرژی هسته ای تاکید کردند و شعار می دادند: انرژی هسته ای حق مسلم ماست. قطعنامه ای که در راهپیمایی تهران قرائت شد، نیز بر این موضوع تاکید کرده است.
ریانووستی: مردم ایران در این راهپیمایی با دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بر حق مسلم خود در استفاده صلح آمیز از دانش هسته ای تاکید کردند.
خبرگزاری د پ آ آلمان: صدها هزار نفر از مردم به خیابانها آمدند تا همبستگی خود را با دولت بر سر فشارها علیه برنامه های هسته ای این کشور و نیز اعتراض علیه انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز از پیامبر اسلام (ص) نشان بدهند.
خبرگزاری آلمان: صدها هزارا تن از مردم ایران به خیابانها ریختند تا ضمن اعلام همبستگی با دولت بر سر پیگیری برنامه های هسته ای این کشور اعتراض خود را به اقدام اخیر نشریات غربی در چاپ کاریکاتورهای اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام نشان دهند.
شین هوا: هزاران تن از تظاهر کنندگان ایرانی فریاد می زدند ما هرگز از فناوری هسته ای صلح آمیز خود دست نمی کشیم و هیچکس نمی تواند مانع از دستیابی ما به حقوق مشروعمان شود. در جریان راهپیمایی، تظاهر کنندگان از هر فرصتی استفاده و به انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد در برخی از روزنامه های اروپایی اعتراض می کردند.
آسوشیتدپرس: جمعیت انبوهی از شهروندان ایرانی به مناسبت بیست و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در میدان آزادی تهران تجمع کردند و خواستار رعایت حقوق ایران در دستیابی به فناوری انرژی هسته ای شدند.
خبرگزاری فرانسه: مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال در مقایسه با سالیان گذشته شاهد حضور بیشتر تظاهر کنندگان ایرانی بود.
- سخنرانی دکتر احمدی نژاد از شبکه های بی. بی. سی، سی. ان. ان، العربیه، الجزیره به طور مستقیم پخش شد.
العربیه: میلیونها ایرانی برای تاکید بر پایبندی و تعهد خود به شیوه (امام) خمینی و ادامه مبارزه با استکبار جهانی به رهبری ایالات متحده دست به تظاهرات زدند، تظاهر کنندگان شعارهایی را درباره پرونده هسته ای ایران و سایر مسائل سر دادند که لحن مبارزه طلبی در آن وجود داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین