کد خبر: ۴۰۹۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

واژگونی اتوبوس زائران کربلا در کمربندی کرمانشاه+عکس

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: اتوبوس زائران کربلا به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده در کیلومتر هشت کمربندی کرمانشاه واژگون شد که در این حادثه 9 نفر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سرهنگ فضل الله شیری با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت 5 و 30 دقیقه صبح امروز(سوم آذر) اتوبوس زائران  کربلا در کیلومتر هشت کمربندی شرقی کرمانشاه واژگون شد که در این حادثه 9 نفر مصدوم شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خوشبختانه از 9 مصدوم این حادثه، هفت نفر از بیمارستان ترخیص و دو نفر دیگر نیز دچار شکستگی از ناحیه دست و کتف شدند. این افراد به دلیل نبستن کمربند ایمنی مصدوم شده بودند.

وی افزود: این اتوبوس اسکانیا که دارای "جی. پی. اس" و تجهیزات و فاقد نقص بود، ساعت 30 دقیقه بامداد مرز مهران را به مقصد ساری ترک کرده بود. علت این واژگونی، توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی گزارش شده است.

رییس پلیس راه استان یادآور شد: متاسفانه حجم تصادفات در دور بازگشت زوار اربعین به دلیل خستگی و خواب آلودگی افزایش داشته است، لذا به رانندگان توصیه اکید داریم در هنگام خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین