کد خبر: ۴۰۹۹۸۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

هفته چهاردهم لیگ دسته یک/ ملوان همسایه سپیدرود در صدر جدول شد

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران(آزادگان)، تیم ملوان بندر انزلی با تساوی برابر مس رفسنجان به یک قدمی سپیدرود رشت رسید.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در آغاز هفته چهاردهم لیگ آزادگان که از ساعت ۱۴:۱۵ پیگیری شد، ملوان به لطف تساوی مقابل مس رفسنجان در صدر جدول با سپیدرود هم‌امتیاز شد.

همچنین دیدار سپیدرود رشت و اکسین البرز که قرار بود از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود، بدلیل بارش برف به روز پنجشنبه موکول شد.
خونه به خونه بابل صفر – مس کرمان صفر
در یکی از مهمترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ آزادگان، تیم خونه به خونه بابل از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر هفتم تیر بابل میزبان مس کرمان بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان علیرضا مرزبان در این دیدار به رغم در اختیار داشتن توپ و میدان و ایجاد کردن موقعیت‌هایی روی دروازه مسی‌ها، نتوانستند به گل برسند تا در نهایت این بازی بدون گل پایان یابد.
مس رفسنجان صفر – ملوان بندر انزلی صفر
در دیگر دیدار مهم این هفته تیم ملوان بندرانزلی که تا پایان هفته سیزدهم در رده دوم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار داشت، در ورزشگاه شهدای رفسنجان میهمان مس این شهر بود. این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید. ملوان با این تساوی با ۲۸ امتیاز و با یک بازی بیشتر از سپیدرود با این تیم هم‌امتیاز شد اما بدلیل تفاضل گل کمتر در همان رده دوم باقی ماند.
خیبر خرم آباد صفر – بادران تهران ۲
شاگردان اکبر میثاقیان در تیم بادران تهران در روزی که میهمان خیبر خرم آباد در ورزشگاه تختی خرم آباد بودند، توانستند با دو گل تیم این شهر را شکست دهند. این دومین شکست پیاپی خیبر خرم آباد از زمان انتخاب داوود حق دوست به عنوان سرمربی این تیم است. بادران هم با این برد ۲۲ امتیازی شد و موقتا به رده ششم جدول رده بندی رسید.
فولاد یزد یک – ایران جوان بوشهر صفر
این دیدار که به گفته سرمربی تیم فولاد یزد یک دیدار ۶ امتیازی برای هر دو تیم بود در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان محمود امیری به پایان رسید تا فولاد یزد جای ایرانجوان بوشهر را در جدول رده‌بندی بگیرد. تک گل تیم فولاد یزد را در این دیدار وحید ارمی در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند.
این مسابقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید نصیری رشت برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین