کد خبر: ۴۱۰۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

نجات مادر باردار در روز برفی نوشهر+عکس

بخشدار کجور از امداد رسانی و انتقال یک مادر باردار در روستای فیروز کلا بخش کجور به نوشهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
رستم سیاسرانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تداوم بارش برف و کولاک در منطقه کجور اظهار کرد: بارش برف و کاهش شدید دما از سه روز گذشته در بخش کجور آغاز شد و طی این مدت اقدامات لازم در جهت بازگشایی راههای اصلی و فرعی روستاها انجام شد.

وی افزود: از شب گذشته دمای هوا کاهش بیشتری یافت و بارش برف نیز با شدت بیشتری ادامه یافت به طوری که ارتفاع برف در برخی نقاط و روستاها از جمله نیچکوه، چمرکوه، بین و برکن و کدیرو به بیش از یک متر رسید.

بخشدار کجور با اشاره به حضور فرماندار نوشهر از ساعات اولیه امروز در بخش کجور و بازدید از وضعیت امداد رسانی و بازگشایی راه ها، تصریح کرد: در این راستا جلسه فوق العاده ای با حضور فرماندار به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان و دستگاه های متولی در بخش کجور برگزار شد و تصمیمات نهایی گرفته شد.

سیاسرانی در مورد آخرین وضعیت راه های بخش کجور گفت: در حال حاضر راه های اصلی بخش کجور از دواب تا کدیر با بکارگیری دستگاه های اداره راه و بخش خصوصی و نمک پاشی باز شده است اما تعداد زیادی از راه های فرعی متصل به روستاها مسدود است که به محض پایان کار بازگشایی راه های اصلی به  نسبت به بازشگایی راههای فرعی نیز اقدام می‌شود.

وی با درخواست از مردم روستاها جهت همکاری برای بازگشایی راه های روستایی، اظهار کرد: کسانی که قصد سفر به بخش کجور را دارند باید به زنجیر چرخ مجهز باشند.

بخشدار کجور در مورد وضعیت برق و آب نیز گفت: در ساعاتی از روز آب و برق برخی روستاها قطع شد که با امداد رسانی به موقع، برق بسیاری از روستاها وصل شده است و گزارش جدیدی مبنی بر قطعی برق نرسیده است.

نجات مادر باردار در روز برفی نوشهر+عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین