کد خبر: ۴۱۰۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

پیروزی روستوف برابر بایرن‌مونیخ با گلزنی آزمون

روستوف با گلزنی آزمون توانست با شکست بایرن مونیخ نخستین پیروزی‌اش را در لیگ قهرمانان جشن بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بازی‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب پیگیری شد. در نخستین بازی روستوف میزبان بایرن مونیخ بود و توانست شکست را پیروزی روستوف برابر بایرن‌مونیخ با گلزنی آزمونبه پیروزی تبدیل کند و سه امتیاز ارزشمند کسب کند تا امیدوار به صعود به لیگ اروپا شود.

در نیمه نخست با وجود اینکه مالکیت بیشتر توپ به بایرن اختصاص داشت و موقعیت های گل بیشتری روی دروازه روستوف ایجاد کرد اما نتوانست با پیروزی 45 دقیقه را به پایان برساند. گل نخست بازی را داگلاس کاستا در دقیقه 35 به ثمر رساند اما در دقایق پایانی بازی سردار آزمون در حرکتی زیبا دروازه مهمان را باز کرد. این نخستین گلش در لیگ قهرمانان بود. مهاجم ایرانی پیش از این دروازه اتلتیکومادرید را باز کرده بود. در نهایت نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم بواتنگ روی بازیکن روستوف در محوطه جریمه خطا کرد و داور یک پنالتی به نفع تیم روسی سوت زد. دیمیتری پولوز پشت این ضربه ایستاد و دروازه بایرن را برای دومین بار باز کرد اما خیلی زود گل تساوی توسط خوان برنات به ثمر رسید. روستوف به حملات خود ادامه داد و توانست از روی ضربه ایستگاهی باز هم دروازه تیم آلمانی را باز کند. این بار کریستین نوبوا در دقیقه 67 گلزنی کرد. تلاش های بایرن برای به تساوی رساندن بازی بی نتیجه بود و این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع روستوف به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، روستوف با چهار امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و شانس خود را برای حضور در لیگ اروپا بیشتر کرد.

سردار آزمون که در ترکیب اصلی حضور داشت در دقیقه 82 تعویض شد و سعید عزت اللهی دیگر بازیکن ایرانی روستوف در وقت های اضافه نیمه دوم فرصت حضور در بازی را پیدا کرد.

در دیگر دیدار این گروه کمتر از یک ساعت دیگر، اتلتیکو مادرید برابر آیندهوون قرار می‌گیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین