کد خبر: ۴۱۰۱۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

تصادف زنجیره‌ای در بابل/ ۱۲ نفر مصدوم شدند

سخنگوی اورژانس بابل از مصدوم شدن ۱۲ نفر بر اثر تصادف پراید با کامیون، پژو، اتوبوس، سمند در جاده جدید بابل به آمل درزیکلای بزرگ و نیز تصادف دیگری در نوشیروانکلا میان دو دستگاه پراید خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی غلامنیا روشن در گفت‌وگو با ایسنا مازندران، اظهار کرد: طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر تصادف پراید با کامیون، پژو، اتوبوس و سمند  در جاده جدید بابل به امل درزیکلا بزرگ گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس تکنسین های پایگاه امین آباد و دانشگاه و پایگاه هتکه پشت را به محل حادثه اعزام کرد‌.

غلامنیا روشن، تصریح کرد: اولین اکیپ از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان پنج دقیقه و دومین اکیپ از تکنسین های اورژانس در مدت زمان ۱۴ دقیقه و سومین اکیپ از تکنسین‌ها در مدت زمان در مدت زمان ۲۰ دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند.

سخنگوی اورژانس بابل، گفت: در این حادثه متاسفانه سه نفر مرد ۳۵، ۵۰ و۶۰ ساله و پنج نفر زن ۴۰، ۲۰، ۲۱، ۴۶ و ۲۳ ساله دچار خونریزی‌های مختلف اعضای بدن شدند.

این مسئول، یادآور شد: در این حادثه زن ۴۰ ساله وضع‌اش وخیم بود و تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

غلامنیا روشن از تصادف دیگری نیز در نوشیروانکلای بابل خبرداد و افزود: در این تصادف دو دستگاه پراید با یکدیگر برخورد کردند که چهار نفر مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: پس از گزارش این حادثه به مرکز اورژانس، پایگاه خشرودپی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس بابل، با بیان اینکه دراین حادثه سه زن ۸، ۱۳و ۲۵ ساله و یک مرد ۵۰ ساله دچار آسیب‌دیدگی‌هایی از اندام‌های سر و صورت و کتف شدند، گفت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند. این مسئول، یادآور شد: اورژانس ۱۱۵ بابل در روز گذشته ۷۰ مأموریت انجام داد که۲۵ مأوریت آن تصادفی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین