کد خبر: ۴۱۰۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

سفر یک‌روزه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به زنجان

سرلشگر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی سفر یک‌روزه، صبح امروز وارد زنجان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرلشگر محسن رضایی در بدو ورود به زنجان مورد استقبال جمعی از مسئولان استان، از جمله فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان، فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی زنجان، سرپرست فرمانداری زنجان و ... قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین برنامه کاری خود در سفر یک‌روزه به زنجان، با آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار کرد.

در این دیدار، اسدالله درویش‌امیری استاندار زنجان و هیئت همراه، فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همراهی کردند.

رضایی بعد از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، به دیدار خانواده شهید مدافع حرم «داوود مرادخانی» رفت.

همچنین حضور در مراسم ششمین سالگرد شهید هسته‌ای کشور که به میزبانی مسجد زینبیه اعظم زنجان برگزار شد، سومین برنامه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر یک‌روزه به پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سفر یک‌روزه خود به زنجان، پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان استان زنجان که در مصلی خاتم‌الانبیاء و با عنوان «شکوه پایداری» برگزار شد، حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

به گزارش ایسنا، آخرین برنامه سفر یک‌روزه سرلشگر محسن رضایی به زنجان، سخنرانی در جمع فرماندهان، پیشکسوتان و نخبگان بسیج خواهد بود که ساعت 15 امروز در دارالقرآن زنجان برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین