کد خبر: ۴۱۰۴۳۱
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

شرایط مازندران هنوز بحرانی است؟

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از پایان وضعیت بحرانی در استان بر اثر بارش برف خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اصغر احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شهرهای استان اظهار کرد: تمام راه های اصلی شامل چهار محور اصلی استان مازندران شامل کندوان، هراز و فیروزکوه بازگشایی شده است و مشکل تردد وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان آمل تصریح کرد: در شهرستان آمل، مشکل آب و گاز کاملا حل شده است. همچنین تمام برق مشترکان آملی در تمام مناطق وصل شده است و تنها 6 روستا در چلاو و محمدآباد باقی مانده و مابقی حل شده است، راه روستایی آمل در همه مناطق بازگشایی شده و تنها راه دو روستای ییلاقی شامل شاهزید و سنگچال مسدود است.

احمدی درباره وضعیت کلاردشت نیز عنوان کرد: تنها مشکل شهرستان کلاردشت، مسدود بودن راه ها در مناطق بالادست است که به زودی رفع می شود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه میزان بارش برف در شهر نور، 60سانتی متر بود و ارتفاعات این شهرستان نیز میزان بارش بیشتری را تجربه کرده بود بنابراین کانون بحران به این منطقه تغییر یافته است، تصریح کرد: برای راه های اصلی چمستان به نور، چمستان به آمل، نور به غرب و شرق مازندران مشکلی برای تردد نیست. راه های فرعی از رویان به سمت آب پری تا صبح امروز مسدود بوده و تیم عملیاتی مشغول بازگشایی هستند.

وی ادامه داد: در منطقه لاویج بخش چمستان راه مسدود بود و عملیات بازگشایی در حال انجام است اما به دلیل باریک بودن راه و در برخی مناطق به علت شکسته شدن درختان، عملیات به کندی انجام می شود. در منطقه "واز"چمستان نیز مسیر مسدود بوده و دستگاه های راهداری مشغول هستند. 

احمدی بیان کرد: برق در شهرهای نور، رویان و ایزدشهر کاملا وصل است و تنها بخشی از روستاهای بخش مرکزی مانند تاشو، تیرکه علیا و سفلی فعلا برق ندارند و در شهر چمستان نیز به جز عرب خیل و عبدالله کاملا برق وصل شده است.

وی افزود: در حوزه آب نیز در شهر نور، رویان و ایزدشهر 9 حلقه چاه وارد مدار شدند و برای 10 چاه دیگر که عمدتا به دلیل شکستن درختان دچار مشکل شده بودند قول وارد مدار شدن داده شده است. در روستاهای اطراف شهر نور قطعی آب وجود دارد که با وصل شدن چاه شهری آب این مناطق نیز وصل می شود.

احمدی یادآور شد:  گاز شهرستان نور کاملا وصل شده است و مورد به مورد و روستا به روستا دقیق ترین آمار وجود دارد که هیچ مشکلی بابت گاز وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین