کد خبر: ۴۱۰۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

نظر اصلاح‌طلبان نسبت به روحانی مثبت است

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه نظام دموکراسی نظام اکثریت است و ممکن است تحت تاثیر جبهه پوپولیسم قرار گیرد، گفت: باید کمک کرد تا در حد امکان جامعه به دام پوپولیسم افراطی نیفتد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام محسن رهامی در گفت‌وگو با  ایسنا، اظهار کرد: به دلیل اینکه تاکنون آقای روحانی نمره قابل قبولی کسب کرده و در گشایش فضای سیاسی و بین‌المللی قدم‌های بسیار خوبی برداشته باعث شده تا اصلاح‌طلبان نظرشان نسبت به او مثبت باشد.

وی با اعلام اینکه اصلاح طلبان قصد حمایت از آقای روحانی را دارند و کاندیدای دیگری در میان اصلاح طلبان مطرح نیست، عنوان کرد: در فرصت باقی مانده باید دید آقای روحانی در همل به وعده‌هایی که در حوزه اقتصادی، گشایش بازار و رونق امور اقتصادی به مردم داده‌اند تا چه اندازه موفق خواهند بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه آقای روحانی در شرایط فعلی تا کنون فرد موفقی بوده و تا فاصله باقی مانده تا انتخابات کاندیدای جدی دیگری در حوزه اصلاح طلبان برای رقابت وارد میدان نخواهد شد، اظهار کرد: تغییراتی که در کابینه دولت اتفاق افتاد قطعأ به رای آوری ایشان بیشتر کمک خواهد کرد.


وی با بیان اینکه در کشور ایران و کشورهای جهان سوم پوپولیسم انتخاباتی امکان بروز و ظهور دارد به طوری‌که در آمریکا نیز رای آوردن ترامپ موفقیتی برای پوپولیسم است، بیان کرد: بدون شک در کشور ایران نیز امکان برگشت پوپولیسم وجود دارد.

رهامی با تاکید بر اینکه مسئولان و مطبوعات باید حقایق را به مردم بگویند و تلاش کنند برای ارزیابی اوضاع کشور مردم را به معیارهای منطقی‌تری سوق دهند، گفت: شاید از این طریق خطر پوپولیستم کاهش یابد اما ما کشور جهان سومی هستیم و در این کشورها نمی‌توان گفت خطر برگشت پوپولیسم وجود ندارد.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعلام اینکه بخشی از وعده‌های آقای روحانی در حوزه داخلی عملی نشده اما این‌ها به خاطر محدودیت‌هایی بوده که دولت با آن مواجه است، افزود: هر شخص دیگری که دولت قبلی را با وضعیتی که داشت تحویل می‌گرفت بعید می‌دانم می توانست بهتر از این کشور را اداره کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
1
0
سلام
درحال حاضر
هیچ گزینه ای بهتر از اقای روحانی وجود نداشته وندارد
حرف اول واخر همه فقط یک کلام
اقای روحانی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین