کد خبر: ۴۱۰۶۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

خسارت طوفان گردوخاک به فرودگاه بندرعباس همچنان در دست بررسی‌

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت: در روزهای که شرایط جوی بندرعباس مساعد نبود طی هفته گذشته به دلیل بروز برخی خسارت‌های ظاهری به نمای این فرودگاه، برآورد هزینه ۴۰۰ میلیونی را برای حمل درختان شکسته شده، ترمیم روشنایی محوطه غیرپروازی و کامپوزیت‌های تخریب‌شده صورت گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : ‌محمود امانی بنی، در گفت‌وگو با ایسنا، ‌تأکید کرد: خسارت در بخش رونمایی منهای خسارتی است که از لغو پروازها شامل فرودگاه و احتمال خسارت در دستگاه‌های ناوبری و کمک ناوبری این فرودگاه است که آن‌ها پس از بررسی اعلام خواهند شد.

وی  از آماده‌باش کامل فرودگاه طی سه روز شرایط بحرانی خبر داد و گفت: باوجود تعطیلی فرودگاه و ابطال پروازها، ما در حین طوفان در پی رفع مشکلات بودیم تا به‌محض بازگشت دید مشکلی برای ازسرگیری پروازها وجود نداشته باشد

به گفته امانی بنی ابطال و تأخیر پروازها طی این سه روز در هفته گذشته به دلیل شدت گردوغبار و کاهش دید به زیر حد استاندارد بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اعلام اینکه تا ظهر امروز هوا کاملاً مناسب خواهد شد، تصریح کرد: از صبح امروز شنبه ۶ آذرماه پروازها سروقت انجام‌شده است و با پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص بهبود شرایط جوی در بندرعباس، این وضعیت پایدار خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین