کد خبر: ۴۱۰۶۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

تعزیرات: حکم تخلفات چندین بیمارستان در تهران صادر شده

جمشیدی گفت: بیشترین کشفیات قاچاق در کشور، مربوط به لوازم خانگی، صوتی و تصویری و تلفن همراه است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، علیرضا جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه شورای قضایی استان گیلان گفت: بیشترین کشفیات قاچاق در کشور، مربوط به لوازم خانگی، صوتی و تصویری و تلفن همراه است.

وی افزود: بیشترین کشفیات قاچاق در کشور، مربوط به لوازم خانگی، صوتی و تصویری و تلفن همراه است و پس از این اقلام، لوازم آرایشی، بهداشتی و کالاهای سلامت محور بیشترین اقلام قاچاق کشور را تشکیل می دهند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نظام های رسیدگی به جرم و تخلف متفاوت هستند، اظهار کرد: تخلف در واقع زیرپا گذاشتن مقرراتی است که در قوانین موضوعه تعریف شده است و مانند جرم، قبح ذاتی و شرعی ندارد.

معاون وزیر دادگستری به بخش های مختلف وظایف تعزیرات حکومتی اشاره و تصریح کرد: قاچاق از پدیده هایی است که باید در عرصه ورود، توزیع و عرضه با آن مقابله کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: امسال کشفیات ما نسبت به مدت مشابه سال گذشته و سال های قبل، صد درصد افزایش داشته است.

جمشیدی نظارت بر حوزه درمان و سلامت را از دیگر وظایف این سازمان عنوان و بیان کرد: در بخش بیمارستانی، دارو و درمان تخلفاتی وجود دارد که با برنامه های پیشگیری و با همکاری بخش های مختلف و گزارش های بازرسی مربوطه، می توانیم جدی تر این مسائل را بررسی و رصد کنیم.

وی با اشاره به اینکه اخیرا به تخلفات چندین بیمارستان در تهران رسیدگی و حکم برای آنها صادر شده است، افزود: با توجه به حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برنامه های سازمان، می بایست ورود و نظارت قوی تری در عرصه سلامت انجام شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین به فعالیت 10 هزار صنف آرایشگاه زنانه بدون پروانه در تهران اشاره و بیان کرد: این آرایشگاه ها در تغیر فرهنگ دختران و بانوان ما تاثیرگذارند.

وی نوع آرایش، دخالت در امور پزشکی، قیمت های سرسام آور و نبود کنترل و نظارت بر بهداشتی بودن وسایلی که استفاده می کنند را از جمله مشکلات واحدهای بدون پروانه عنوان کرد.

جمشیدی تصریح کرد: در کشورهایی که امور را به بخش خصوصی واگذار کرده اند، بیشترین نظارت را نیز انجام می دهند.

گفتنی است، شرکت در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان از دیگر برنامه امروز (شنبه) رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در سفر به رشت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین