کد خبر: ۴۱۰۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

دستگیری رمال کلاهبردار در اصفهان/ شناسایی کنید +عکس

رمال کلاهبردار برای حل مشکلات خانوادگی یک مشتری 17 میلیون تومان دریافت کرده بود!
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، پلیس اگاهی استان برابر دستور مقام قضایی از همشهریان خواست در صورت شناسایی تصویر فردی که از طریق دعانویسی، رمالی و فالگیری کلاهبرداری می کرد موضوع را به این پلیس اعلام کنند.

رمال کلاهبردار را شناسایی کنید/ زیان دیدگان به پلیس آگاهی مراجعه کنند
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک رمال رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ستار خسروی تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی کارآگاهان مشخص شد فرد مذکور با تبلیغ احضار جن، فال قهوه، رمالی ،توانایی در بخت گشایی و شفای بیماران با دریافت وجوه از مشتریان اقدام می کرده اما پس از مدتی افراد مراجعه کننده به وی متوجه می شدند که وی قادر به عملی کردن گفته های خود نیست.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: ماموران با تشکیل پرونده طی هماهنگی با مقام قضایی به محل سکونت این کلاهبردار حرفه ای اعزام و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و ده ها قلم طلسم و سنگ های تزئینی و کتاب های انحرافی کشف شد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه سه نفر تا کنون از این متهم شکایت کردند، گفت: یکی از این افراد برای احضار ارواح جهت حل مشکلات خانوادگی خود به این فرد 17 میلیون تومان پرداخت کرده بود و دو نفر دیگر نیز برای رهایی از ورشکستگی و حل مشکلات مالی خود مبلغ 10 و 15 میلیون تومان را پرداخت کرده بودند.

وی گفت: این متهم 27 ساله که مدرک تحصیلی وی نیز زیر دیپلم است تا کنون به ده ها فقره کلاهبرداری از مشتریان خود اقرار کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: تصویر متهم برابر دستور مقام قضایی جهت شناسایی مالباختگان در اختیار رسانه ها قرار می گیرد و از تمام کسانی که توسط این رمال کلاهبردار متضرر شدند می خواهیم که برای تنظیم شکایت خود به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مرکز استان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

سرهنگ خسروی گفت: به شهروندان توصیه می کنیم برای رهایی از مشکلات روحی و روانی، خانوادگی و مالی خود دست به دامان افراد رمال و فالگیر نشوند چرا که ادعاهایی که این افراد می کنند همگی کذب بوده و قادر به برآورده کردن نیازهای آن ها نیستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
سلام با تشکر از نیروی انتظامی ....دوستان عزیز خواهشمندم سراغ این شیادین شیطان صفت نرید و به خدا متوکل و به ائمه توسل کنید...ما عادت کردیم یه دعانویس بارها به ما بگه پول بریز تا در مراتب مختلف کارتون درست بشه اعتماد کنیم ...شمارو بخدا از این ادمهای شیطان صفت که با فریب مردم امرار معاش میکنند رو از زندگیتون حذف کنید چون با یقین میگم همه شون شیاد هستند...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین