کد خبر: ۴۱۱۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد

هزینه 6500 میلیارد ریالی دولت یازدهم برای توسعه زیرساخت های لردگان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت یازدهم تاکنون 6 هزار و 500 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های شهرستان لردگان هزینه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در بیست و دومین سفر رسمی خود به شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اختصاص این اعتبار به زیرساخت های لردگان این در حالی است که دولت یازدهم در سه سال گذشته با شرایط اقتصادی نامطلوبی دست و پنجه نرم کرد.

به گزارش ایرنا،وی افزود: علاوه بر اقدامات فراوان انجام شده برای توسعه زیرساخت ها در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری هنوز در این استان مشکلات فراوانی وجود دارد و به نقطه مطلوب نرسیده ایم.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در نشست روز دوشنبه شورای اداری لردگان ، مقرر شد 10 میلیارد ریال برای آغاز عملیات اجرایی چهار خطه کردن محور ارتباطی لردگان – فلارد اختصاص داده شود.
وی یادآور شد: 10 میلیارد ریال نیز برای رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح گردنه چهارطاق لردگان اختصاص یافت .
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همچنین مقرر شد تا 15 کیلومتر از مسیر ارتباطی بروجن – لردگان حدفاصل گردنه کره بس تا پایان سال مالی جاری چهارخطه شود.
وی گفت: براساس تصمیمات صورت گرفته در نشست روز دوشنبه مقرر شد نسبت به جداسازی بخش هایی از این مسیر که عریض شده به وسیله گاردریل و نیوجرسی اقدام شود.
سلیمانی دشتکی آبرسانی به 110 روستای شهرستان لردگان را یکی از اقدامات مهم دولت یازدهم اعلام و تاکید کرد: در سفر لردگان مقرر شد آبرسانی به شهرها و روستاهای منطقه خانمیرزا تا پایان امسال انجام و در سال آینده نسبت به واگذاری انشعابات اقدام شود.
وی با اشاره به انجام مطالعات فاز یک و دو انتقال آب از آتشگاه به بخش سردشت شهرستان لردگان افزود: پیگیری اخذ مجوز قانونی ملی از سازمان برنامه و بودجه کشور، تضمین خرید آب و یا واگذاری این پروژه به بخش خصوصی در دستور کار مسئولان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای 75 درصد شبکه جمع آوری فاضلاب لردگان گفت: سال آینده با نصب تجهیزات لازم تصفیه خانه این پروژه به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: امسال برای اجرای این طرح یکهزار و 40 میلیارد ریال از منابع مختلف اعتباری در نظر گرفته شده است.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: اعتبارات چهار خطه کردن محور ارتباطی چهار خطه بروجن – لردگان – خوزستان در دولت یازدهم یکهزار و 650 میلیارد ریال بوده است که این رقم در مقایسه با 430 میلیارد ریال سه سال دولت قبلی 400 درصد رشد نشان می دهد.
وی اظهار کرد: دولت یازدهم با ارائه خدمت در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، بهداشت و درمان، آبرسانی شهری و روستایی، گازرسانی، برق رسانی، صنعت و معدن، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تحول بسیار مطلوبی در بخش های گوناگون کشور و چهارمحال و بختیاری ایجاد کرده است.
لردگان با 220 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین