کد خبر: ۴۱۱۱۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

پیشنهاد بی‌ربط بازیگر زن سرشناس سوژه شبکه‌های اجتماعی شد

شیلپا شتی بازیگر نام آشنای سینمای هندوستان با پیشنهاد مطالعه کتاب «قلعه حیوانات»‌ جرج اورول به عنوان منبعی برای آموزش عشق و احترام به حیوانات، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این بازیگر در گفت‌وگو با روزنامه تایمز هندوستان در واکنش به خبر ورود کتاب «هری پاتر» به منابع مطالعاتی دانش‌آموزان هندی گفت: «به نظر من وجود کتاب‌هایی چون «هری پاتر» و «ارباب حلقه‌ها» در سیلابس‌های درسی حرکت بسیار خوبی است، چون سبب بارور شدن خلاقیت کودکان می‌شود.»

شتی در ادامه گفت: «به گمانم خواندن کتاب‌هایی چون «زنان کوچک» نیز آن‌ها را به احترام گذاشتن به بانوان تشویق می‌کند و حتی کتاب‌هایی مانند «قلعه حیوانات» می‌تواند عشق به حیوانات و حمایت از آن‌ها را به کودکان بیاموزد.»

هر چند که بخش اظهارنظر شتی درباره «قلعه حیوانات» از نسخه آنلاین گفت‌وگوی او پاک شد، اما بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در هندوستان تصویر نسخه چاپی حرف‌های او را در توییتر پخش کردند و آن را دست‌مایه شوخی قرار دادند.

بسیاری از کاربران فضای مجازی با اشاره به  نظر کاملا اشتباه بازیگر هندی درباره رمان پادآرمان‌شهری جرج اورول با هشتگ «#shilpashettyreviews» کتاب‌های معروفی را برای کاربردهای کاملا بی‌ربط پیشنهاد کرده‌اند.

شیلپا شتی یکی از محبوب‌ترین بازیگران هندوستان است. او بازی در ۴۹ فیلم سینمایی را در کارنامه کاری خود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به «بازیگر»، «دوستی» و «تپش قلب» اشاره کرد.

منبع: گاردین / ۲۸ نوامبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
4
بهترین کتابی که در تمام عمرم خواندم همین "قلعه حیوانات" جرج ارول بود....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین