کد خبر: ۴۱۱۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

زیدان: هیچ چیزی بهتر از پیروزی در ال کلاسیکو نیست

سرمربی رئال مادرید پیروزی در ال کلاسیکو را بهتر از هر چیزی می داند.
آفتاب‌‌نیوز :
 رئال مادرید شنبه شب در هفته چهاردهم لالیگا در نوکمپ برابر بارسلونا قرار می‌گیرد. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی خیلی سختی خواهد بود چون برابر حریفی قدرتمند بازی خواهیم کرد. خیلی خوب خود را برای این بازی آماده کردیم. مردم دوست دارند بازی زیبایی تماشا کنند. از همه مهمتر تمرکز روی بازی مان است. تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهیم برد. اگر بازی را خوب شروع کنیم و تمرکز داشته باشیم می توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: ترکیب اصلی مشخص است. کاسمیرو همراه تیم خواهد بود. از توانمندی‌هایش آگاه هستید. به این خاطر که هر روز بهتر می شود خوشحالم.

 زیدان در میان سه نامزد نهایی بهترین سرمربی سال قرار گرفته است. سرمربی فرانسوی در این باره اظهار کرد: هر روز بهتر از قبل هستم و در حال یادگیری‌ام. زمانی کوتاهی را سپری کردم تا در میان بهترین ها باشم. از این شغل راضی هستم. سرمربیان زیادی می توانستند در این فهرست باشند. به بهتر شدن خود ادامه می دهم.

او کریم بنزما را بازیکن مهمی عنوان کرد و گفت: بنزما در زمین به تیم خیلی کمک می‌کند. در تیم بازیکنانی همچون بنزما و کریستیانو رونالدو حضور دارند که تعیین کننده هستند.

سرمربی مادرید درباره لیونل مسی اظهار کرد: می‌دانم مسی چه بازیکنی است. او یکی از بهترین‌های جهان است و مراقبش خواهیم بود اما تنها مراقب او نخواهیم بود. حواسمان به همه بازیکنان خوب بارسا خواهد بود.

سرمربی رئال مادرید درباره اهمیت رونالدو گفت: او انرژی زیادی برای تیم می گذارد. در شرایط خوبی قرار دارد و هرگز از گلزنی سیر نخواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس،زیدان در پایان اظهار کرد: بارسلونا در هر شرایطی می‌تواند به حریفش ضربه بزند. در ال‌کلاسیکو هیچ تیمی شانس بیشتری برای پیروزی ندارد. ال کلاسیکو بازی خاصی برای همه محسوب می‌شود. برای بازیکنان مادرید یک رویا به حساب می‌آید. سالی دوبار این اتفاق می افتد. مشتاق شروع این دیدار هستیم و می خواهیم در بازی های این چنینی پیروز شویم. هیچ چیز بهتر از پیروزی در ال کلاسیکو نیست و من این شانس را قبلا داشته‌ام.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین