کد خبر: ۴۱۱۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶

مرگ راننده تاکسی به علت سقوط در کانال آب+عکس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان گفت: یک دستگاه خودرو تاکسی امروز (جمعه) در کانال آب واقع در جاده شهر صنعتی رشت، جنب ورودی اول سقوط کرد که بر اثر این اتفاق، راننده آن جان باخت.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید محمدی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اعلام سقوط یک دستگاه تاکسی در کانال آب در ساعت 11 و 42 دقیقه، بلافاصله تیم تکنسین فوریت های پزشکی برای امدادرسانی به محل اعزام شد که راننده تاکسی فاقد علایم حیاتی بود ولی با CPR (احیای قلبی ریوی ) به بیمارستان پورسینا رشت تحویل داده شد.

تقی برناتن سرپرست ایستگاه ۱۰ آتش نشانی رشت نیز در این باره به ایرنا گفت: یک دستگاه خودروی سواری پس از خارج شدن از جاده خاکی بطور واژگون به داخل کانال سقوط کرد و راننده 35 ساله آن، بر اثر خفگی کشته شد.

مرگ راننده تاکسی به علت سقوط در کانال آب+عکس

وی با اشاره به شکستگی شیشه خودرو و احتمال سقوط راننده فوت شده به داخل کانال آب در هنگام انتقال خودرو افزود: با توجه به شدت و عمق آب ، یک نفر از آتش نشانان مجهز به تجهیزات انفرادی شد و هنگام انتقال خودرو به بیرون کانال، از سقوط راننده جلوگیری کرد.

طلعت کاویانی مدیر رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان نیز گفت: علیرغم تلاش های انجام شده، راننده تاکسی در بیمارستان فوت کرد.

مرکز فوریت های 115 گیلان دارای بیش از 400 نیرو، یکصد دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین