کد خبر: ۴۱۲۱۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
بررسی سئو سایت و تاثیر بک لینک‌ها در بهینه‌سازی سایت

تاثیر خرید بک لینک در سئو سایت

با خرید بک لینک حرفه‌ای می‌توانید رتبه سایت خود را در گوگل ارتقا دهید و تاثیر آن را در سئو سایت خود مشاهده کنید.
آفتاب‌‌نیوز :
براساس گزارش وبسایت "سئو ارزان"، سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت به یکی مهمترین ارکان دنیای وب تبدیل شده است. وبسایت شما بدون سئو نمی تواند در میان این همه رقیب به صدر موتور جستجوی گوگل برسد. 

طبق تحقیقات انجام شده از 70 درصد تجربه های آنلاین، 60 درصد آن متعلق به گوگل است و این یعنی رسیدن به صفحه اول گوگل می تواند به کسب و کار شما رونق ببخشد و علاوه بر دریافت بازدیدکننده بیشتر، مشتریان بیشتری را جذب کنید و این به معنای درآمد بیشتر است.

سئو سایت چیست؟

سئو (SEO) سرکلید واژه عبارت Search Engine Optimization می‌باشد و به معنای بهینه‌سازی وبسایت برای موتورهای جستجوی مختلف نظیر گوگل و یاهو است. هدف از انجام سئو سایت، افزایش رتبه سایت در گوگل، افزایش قدرت دامنه، ایندکس سریع تر مطالب و به پیروی از آن ها افزایش بازدیدکننده و افزایش نرخ تبدیل(تبدیل بازدیدکننده به مشتری) میباشد.

سئو سایت در سایت سئوارزان

اگر تاکنون به بهینه سازی وبسایت خود فکر نمیکردید، برند "seoarzan" را در گوگل جستجو کنید. به غیر از خدمات سئو سایت، میتوانید از آموزش های رایگان سئو نیز استفاده نمایید و افزایش رتبه سایت خود را در گوگل شاهد باشید.

مزایای سئو سایت چیست؟

در این بخش 4 مزیت اصلی سئو را لیست کرده ایم. مشخص است که این موارد، تنها دلایل بهینه سازی وب سایت نیستند.

1. وبسایت های کاربرپسند(user-friendly): در گذشته سئو تنها به معنای بهینه سازی برای موتور جستجو بود اما امروزه با الگوریتم های پیچیده و توسعه یافته گوگل، تعریف سئو سایت به "بهینه سازی وب سایت برای کاربران و موتور جستجو" تغییر پیدا کرده است. سایت هایی که ساختار مناسب و زیبایی دارند، کاربران بیشتری را به خود جذب می کنند و مدت زمان بیشتری آنها را در وبسایت نگه میدارد. اینکار باعث کاهش "بانس ریت" و افزایش تعداد بازدید از صفحات میگردد. اگر سئو داخلی به روش صحیحی انجام شود، علاوه بر خوشحال نگاه داشتن بازدیدکنندگان، موتورهای جستجو را نیز راضی نگاه میدارد.

2. افزایش مشتری: وبسایت هایی که بهینه سازی شده اند، با سرعت بیش از 2 برابر نسبت به بقیه سایت هایی که سئو نشده اند، رشد میکنند. سئو سایت یکی از پربازده ترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی به شمار میرود.

3. بهبود نرخ تبدیل(conversion rate): وبسایت هایی که سئو شده اند سریع تر بارگذاری میشوند، خوانایی راحت تر و بهتری دارند، گشت و گذار در آنها راحت تر است و .... اینگونه وبسایت ها نظر مشتریان را بیشتر جلب میکنند و میتوانند بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کنند.

4. کنار گذاشتن رقبا: فرض کنید دو کسب و کار در یک زمینه در حال فعالیت هستند و خدمات کاملا مشابهی را به مشتریان خود ارائه می دهند(با قیمت های یکسان). یکی از این کسب و کارها دارای وبسایت سئو شده و دیگری صاحب وبسایتی است که بهینه سازی نشده است. در شرایط کاملا یکسان به نظرتان کدام کسب و کار میتواند مشتری بیشتری را جذب کند؟

بک لینک چیست؟

هنگامی که لینک یک وبسایت در وبسایت دیگری درج شود، به این ارجاع متنی بک لینک گویند.

طبق یکی از آخرین اطلاعیه های کمپانی گوگل، بک لینک یکی از 3 سیگنال اصلی در سئو سایت به شمار می رود. لینک سازی در گذشته کار بسیار راحتی بود و هر شخصی می توانست این پروسه را انجام دهد اما با بروزرسانی های متعدد و اصلی گوگل اینکار به یکی از سخت ترین مراحل سئو سایت تبدیل شده است.

اگر بک لینک در وبسایت قدرتمندی ایجاد شده باشد، به افزایش رتبه وبسایت لینک داده شده در گوگل کمک میکند. برعکس این موضوع نیز امکان پذیر است. اگر بک لینک ایجاد شده بی کیفیت باشد، رتبه گوگل وبسایت مربوطه افت خواهد داشت.

خرید بک لینک قوی

بنابراین پروسه لینک سازی میبایست توسط یک متخصص سئو انجام گردد تا از پنالتی گوگل در امان بمانید. بدین ترتیب خرید بک لینک قوی و حرفه ای از شرکت های معتبر روش منطقی تری نسبت به لینک بیلدینگ توسط وبمستران به شمار می رود.

مزایای خرید بک لینک چیست؟

برند سازی(Branding): هنگامی که افراد در حال مطالعه محتوای آنلاین هستند، ابتدا به لینک ها توجه میکنند. حال اگر نام وبسایت شما در طول مقاله تکرار شود، برند شما به طور ناخودآگاه در ذهن خواننده باقی میماند.

ایجاد روابط جدید: اگر محتوای خوبی در سطح وب منتشر کنید و بک لینک شما در آن درج شود، احتمال مشاهده وبسایت منبع توسط خواننده افزایش می یابد و حتی ممکن است از خدمات شما نیز استفاده کند.

ترویج وبسایت: بک لینک ها یکی از روش های ترویج و تبلیغ برای وبسایت می باشند. کامنت گذاری در وبسایت های معتبر و مرتبط می تواند تبلیغ خوبی برای وبسایت شما باشد.

دریافت ترافیک ارجاعی: باوجود اینکه بیشترین بازدید از طریق موتورهای جستجو هدایت می شود، برخی از این بازدیدها به صورت ارجاعی هستند. ترافیک ارجاعی به این معناست که کاربران از طریق کلیک کردن بر روی بک لینک ها به وبسایت لینک داده شده هدایت شوند. این نوع بازدیدها معمولا "بانس ریت" کمی دارند.

بهبود رتبه کلمات در گوگل: آخرین و مهمترین موردی که در این بخش به آن اشاره میکنیم، افزایش رتبه ارگانیک و طبیعی در گوگل است. خرید بک لینک کمک می کند تا در نتایج طبیعی گوگل رتبه خوبی به دست آورید.

راه حل دیگر برای رسیدن به صفحه اول گوگل، خرید تبلیغات گوگل است اما باتوجه به هزینه بالای آن، این روش توصیه نمی شود. بهتر است مبلغی که می خواهید برای تبلیغات کلیکی گوگل هزینه کنید را برای سئو سایت خود نگاه دارید.

جمع بندی نهایی

بک لینک ها ارزش خود را در سئو سایت از دست نداده اند و هنوز جزو اصلی ترین فاکتورهای بهینه سازی به شمار میروند؛ اما دیگر لینک سازی به آسانی گذشته نیست و میبایست توسط یک سئوکار حرفه ای انجام گردد.

یکی از خدمات حرفه ای "سئو ارزان"، ارائه پکیج های لینک سازی باکیفیت بالا می باشد. تمامی وبسایت های ایرانی و خارجی می توانند از این پکیج های بک لینک استفاده کنند و سئو سایت خود را افزایش دهند. در میان این پکیج ها میتوان به پکیج های لینک سازی انبوه ایرانی و خارجی، پکیج های بک لینک سایت واید و پکیج های رپورتاژ اشاره کرد. همچنین پکیج های بک لینک رایگان توسط سئو ارزان برای بازدیدکنندگان منتشر می شوند که با بازدید از وبسایت می توانید به راحتی به این لیست ها دسترسی داشته باشید.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات سئو سایت و همچنین آموزش های رایگان میتوانید به وبسایت "سئو ارزان" مراجعه فرمایید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین