کد خبر: ۴۱۲۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

هوای کدام استانها بارانی و برفی است؟ +جدول

شدت بارش ها امروز در استان های چهارمحال بختیاری، شمال شرق خوزستان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :  بر اساس تحویل داده ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی امروز برای مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر ، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید موقت ، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق که در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش به صورت برف خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، همچنین در برخی مناطق مرکزی و غرب بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد. امروز دریای خزر نیز مواج است، شدت بارش ها امروز در استان های چهارمحال بختیاری، شمال شرق خوزستان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی خواهد بود و احتمال رخداد پدیده  تگرگ در برخی ساعات در استان های چهار محال بختیاری و شمال شرق خوزستان دور از انتظار نیست، امروز کاهش نسبی دما بین 5 تا 10 درجه در سواحل دریای خزر، شمال غرب و چهارشنبه در شمال شرق کشور پیش بینی می شود روز چهارشنبه و پنج شنبه بارش در شمال سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

کاهش دمای هوا در سواحل دریای خزر
امیر حسین نقشینه  کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت: بارش ها برای شمال غرب ، سواحل دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی ، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شمال شرق کشور تداوم پیدا می کند که در برخی اوقات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود .

وی گفت : در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی در پایان ، دمای هوای امروز تهران را در گرم ترین ساعات 12 درجه سانتی گراد اعلام کرد.

جدول آب و هوای استان های کشور


بارش باران در کدام استان ها رخ می دهد؟


آب و هوای مناطق مختلف کشور در یک نگاه


بارش باران در کدام استان ها رخ می دهد؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین