کد خبر: ۴۱۲۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

اولین اظهارنظر "سردار نقدی" بعد از رفتن از بسیج

سردار محمدرضا نقدی گفت: بسیج جامعه پزشکی پیش از همه تشکیل و اکنون کارهای آنها زبانزد شده است و در خط مقدم جبهه های مقاومت، حضور دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه و رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط ویدئویی با همایش ملی بسیج مهندسین عمران و فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی در مشهد ضمن تشکر از خدمات مهندسین بسیجی اظهار داشت: بسیج یک ودیعه الهی و نعمت بی انتها و بی بدیل درکشور و جامعه ما است که میتوان گفت به جز امام بزرگوار این نعمت را نشناخته اند.

وی اظهار داشت: از خداوند تشکر کنید که این مسئولیت بر دوش شماست. دیروز رئیس سازمان مدیریت از 10 غرفه 80 غرفه نمایشگاه دستاوردهای بسیج بازدید کرد در انتها خبرنگاری پرسید نمایشگاه چگونه بود؟ ایشان گفت این نمایشگاه برای من رمز گشایی کرد که رهبر به چه پشتوانه‌ای مقابل استکبار ایستاده است.

نقدی ادامه داد: این واقعیت برای من افتخار آمیز نیست زیرا با شناختی که از بسیج دارم صد برابر بیشتر از این بسیج می‌تواند تفکر خود را در جهان نشر دهد.

وی با بیان اینکه بسیج مهندسین عمران به مرز اقدام رسیده است، گفت: هنوز یک گام به اثرگذاری بسیج مهندسین عمران داریم که ان شاء الله با توسل به امام رضا(ع) این را کسب می کنید و به مرحله اقدام می رسید.

نقدی اظهار داشت: شبکه آب کشور و خانه سازی برای محرومین قدم های بزرگ و با ارزشی است اما یک قدم دیگر تا نقش آفرینی وجود دارد.

وی افزود: مهندسین عمران از مهندسین کشاورزی و صنعتی در انقلاب پررنگتر ظاهر شد و عقبه قوی تری دارد. در تاریخ انقلاب از جاده کشی های سنگین در مرزهای کشور تا مهندسی رزمی کارهای بزرگی را انجام دادند. پل های حساس و موفقیت آفرین نتیجه کار بسیج مهندسین عمران است.

رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج جامعه پزشکی پیش از همه تشکیل و اکنون کارهای آنها زبانزد شده است؛ در خط مقدم جبهه های مقاومت، بسیج پزشکی حضور دارد از طرف دیگر بسیج کشاورزی نیز عملکرد خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: مهندسین صنعت کار خود را تازه آغاز کرده اند تا با کاهش مشکلات صنایع اقدام مثبتی را داشته باشند. تجارب بسیج در زمان جنگ اکنون ما را به اینجا رسانده است.

وی در پایان گفت: بسیج مهندسین عمران با خط شکنی ها هم پیش از جنگ و دوره سازندگی تجربه قوی تری نسبت به سایر اقشار دارید و انتظار می رود با حرکت های کوچک اهداف بزرگی را محقق کنید.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
1
0
از اینکه افتابی ها بیدارند افتخار می کنیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین