کد خبر: ۴۱۳۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

ونگر: سانچس می تواند «تیری آنری» دوم آرسنال باشد

سرمربی آرسنال معتقد است الکسیس سانچس می تواند تیری آنری جدید توپچی‌های لندن باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از گاردین، از زمانی که الکسیس سانچس در آرسنال تغییر پست داد و از مهاجم کناری تبدیل به مهاجم مرکزی شد، توانسته است عملکرد بسیار خوبی در آرسنال داشته باشد. هرچند صحبت‌هایی مبنی بر جدایی الکسیس از آرسنال به گوش می رسد ولی آرسن ونگر معتقد است او با ماندن در آرسنال می تواند به تیری آنری دوم آرسنال تبدیل شود.

تیری آنری نیز در ابتدا مهاجم کناری بود که ونگر او را تبدیل به مهاچجم مرکزی کرد و او نیز توانست برترین گلزن تاریخ توپچی های لندنی باشد. سانچس اکنون در ۱۴ دیدار توانسته است ۱۱ گل به ثمر برساند تا در کنار دیگو کاستا از چلسی، با ۱۱ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر باشد.

آرسن ونگر پیش از دیدار تیمش برابر استوک سیتی درباره شرایط سانچس گفت: بعضی از بازیکنان را خیلی دوست دارم. بازیکنانی که وقتی تغیر پست می دهند، شرایط بهتری در تیم پیدا می کنند. نمی دانم آنری بزرگترین دستاورد من در آرسنال بوده است یا خیر ولی اکنون نیز سانچس را داریم که توانسته با تغییر پست، گل های زیادی به ثمر برساند. فکر کنم او بتواند به تیری آنری دوم ما تبدیل شود. توانایی های آنری را در سانچس می بینم. در سال قبل خیلی از من انتقاد شد که از الکسیس در پست غیرتخصصی بازی می گیرم ولی امسال همه از این تغییر تمجید می کنند. به نظرم این به خود بازیکن بستگی دارد که در موقعیت جدید، احساس راحتی کند یا خیر و فکر کنم در حال حاضر سانچس راحت است.

سرمربی توپچی های لندن درباره اهمیت بازی خانگی برابر استوک سیتی نیز گفت: بازی برابر استوک، آغاز یک دوره خیلی مهمی برای ماست. فکر کنم سرنوشت تیم ها برای قهرمانی در لیگ برتر در همین ماه دسامبر مشخص شود. بازی‌های زیاد و فشرده ای در این ماه داریم و حریفان ما نیز مثل ما هستند. باید بتوانیم حداکثر امتیازها را از دیدارهای پیش رو را دریافت کنیم. فاصله زیادی به صدر جدول نداریم و قبلا نیز این شرایط را تجربه کردیم. 

آرسنال نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است که در لیگ قهرمانان نیز حضور دارد و توانسته است به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین