کد خبر: ۴۱۳۱۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

کونته: به این دلیل چلسی مدعی نخست قهرمانی نیست

سرمربی چلسی اظهار کرد با توجه به اینکه هنوز در نیم فصل نخست هستیم تاکید کرد نباید به تیمش برچسب قهرمانی زده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از اکسپرس، چلسی فردا (یکشنبه) در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف وست برومویچ خواهد رفت تا از جایگاه خود در صدر جدول رده بندی دفاع کند.

آنتونیو کونته درباره صدرنشینی تیمش گفت: پذیرفتن اینکه مردم می‌گویند چلسی مدعی اصلی قهرمانی است، برای من راحت نیست. این را قبول ندارم زیرا تنها ۱۴ بازی انجام دادیم و هنوز به نیم فصل نرسیدیم. بگذارید نیم فصل لیگ انگلیس تمام شود؛ آن وقت درباره مدعیان قهرمانی صحبت می‌کنیم. فصل را به عنوان تیمی شروع کردیم که هیچ کس برای آن شانسی برای قهرمانی قائل نبود. همه درباره تیم‌های دیگر صحبت می‌کردند و حالا بعد از ۱۴ هفته، همه درباره شانس قهرمانی بالای ما صحبت می‌کنند. پس این نشان می‌دهد قضاوت نادرستی صورت گرفته است.

کونته ادامه داد: چلسی اکنون فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و توانسته هفت برد پیاپی کسب کند. خیلی مهم است که این روند را ادامه بدهیم و عطش‌مان را برای کسب برد از دست ندهیم.

چلسی در بازی برابر وست‌بروم بار دیگر جان تری کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت اما نمانیا ماتیچ بعد از آنکه بازی هفته قبل برابر منچسترسیتی را از دست داد، می‌تواند آبی‌پوشان لندن را همراهی کند.

سرمربی ایتالیایی چلسی در پایان گفت: پنج بازی خیلی مهم در پیش داریم. لیگ برتر تا همین حالا به من این درس را داده است که بسیار سخت و غیرقابل پیش‌بینی است. اگر برای هر بازی با آمادگی بالا در زمین حاضر نشویم، به مشکل می‌خوریم. یکشنبه با تیمی بازی داریم که اگر تمرکزمان را حفظ نکنیم و آماده نباشیم، امتیاز از دست می‌دهیم. از اینکه هشت برد پیاپی کسب کردیم خوشحالم ولی این هشت بازی مربوط به گذشته است. بازی اصلی از یکشنبه شروع می شود و سپس بازی برابر ساندرلند، کریستال پالاس، بورنموث و استوک. سپس نیم فصل به پایان می‌رسد. ایده به مراتب روشنی نسبت به الان درباره شانس‌مان برای کسب عنوان قهرمانی خواهم داشت.

چلسی غیر از لیگ برتر در جام حذفی نیز بازی خواهد داشت. آنها باید در دور نخست با برنده بازی پیتربورو و ناتس کانتی بازی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین