کد خبر: ۴۱۳۳۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

دزد شرافتمند اموال سرقت شده را برگرداند +عکس

طی چند شب اخیر دزدی از خودروی یکی از شهروندان یاسوجی اموالی را به سرقت برد که پس از آن احساس ندامت و پشیمانی کرد و اموال را با درج نامه ای به صاحبش برگرداند.
آفتاب‌‌نیوز : رکنا: صاحب این خودرو گفت: خودروی سواری ام (رانا) پنج شنبه شب درحالی که جلوی منزلم در شهر یاسوج پارک شده بود شبانه توسط یک دزد مورد سرقت( Stealing )قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه موضوع سرقت از خودرویم توسط یکی از همسایگان به من اطلاع داده شد، گفت: بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتم و موضوع سرقت از سوی پلیس صورتجلسه و ثبت شد.

این شهروند یاسوجی بیان کرد: این سارق با شکستن شیشه خودرو برخی مدارک شامل کیف، هارد اکسترنال نو، تبلت و سایر وسایل موجود در خودرو را به سرقت برد.
 دزد شرافتمند

صاحب خودرو افزود: پس از این ماجرا دزد یاسوجی گویا از اقدام خود پشیمان می شود و صبح روز بعد با نوشتن یادداشتی و قرار دادن آن در کیف، طلب حلالیت می کند و وسایل را بدون هیچ کم و کاستی در حیات منزل ام قرار می دهد.

وی گفت: پس از دیدن یادداشت سارق به شدت متاثر شدم و این موضوع در ذهنم تداعی شد که چرا در جامعه اسلامی هنوز افرادی باشند که به دلیل فقر و نداری دست به اشتباهی می زنند و ای کاش سارقان بزرگ نیز از این دزد درس عبرت بگیرند.

متن این یادداشت که از سوی صاحب خودرو در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفت به شرح زیر است:

" به ارواح خاک مرده هاتون به خاطر کاری که کردم ببخشید، نمی دونم چرا ناخواسته دست به همچین کاری زدم من صاحب 4 فرزند ام . یه زن مریض احوال. تو روی خدا، بعد شما شرمنده ام.

تو رو به حسین علی (ع) قسم شکایتم نکنید،خودم خیلی پشیمونم و مشکلات زیادی دارم.

بی پولی و فقر باعث شد این کارو کنم و فهیمدم نبایدم شکم بچه هامو با نون حرام پرکنم. التماس می کنم شکایتمو نکنید. اینم وسایلتون صحیح و سالم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
4
کاش بقیه هم یاد میگرفتند منظورمان دانه درشت های دزد است.
انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
4
باز به شرافت این عزیز
کاش بقیه هم یاد میگرفتند منظورمان دانه درشت های دزد است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین